Corai ... favoritul meu

Dragilor,

Asa cum v-am promis intr-o postare anterioara va prezint un machiaj realizat de mine zilele acestea minunate de MAI.
Va marturisesc ca am facut o pasiune pentru corai.... la ochi. L-am folosit 2 week-enduri la rand pe 2 persoane diferite. Astazi va prezint numai unul dintre ele pentru ca la celalat nu am poze :(.



Oricum zic sa purcedem:
AM pregatit tenul prin demachere + tonifiere+ hidratare as usual. 
Nu am folosit o baza ca atare ci pentru ten am amestecat MAC face&body + Infailibile de la L`oreal si am mai adaugat un strop de baza matifianta All Mat de la MUFE. Este deja un must in machiajele mele, ador aceasta baza, dar incerc sa nu o folosesc in exces pentru ca dupa ce se obisnuieste tenul cu ea nu isi mai face efectul.
Am corectat cearcanele cu Full Cover tot de la MUFE, am conturat fata cu pudra minerala Eclat Mineral de la Bourjois in nuanta 04 beige medium, am adadugat putin blush mineral de la L`oreal intr-o nuanta de piersica si am fixat totul cu pudra translucida de la Artdeco. 





Machiajul ochilor este foarte simplu. Am folosit ca baza pentru fard tot fondul de ten fixat cu pudra, dupa care am inceput sa aplic culorile: mov, corai si galben.
Eu am folosit movul din paleta L`oreal, iar corai (nuanta 1) si galben (nuanta2)  din paleta de 120 culori de la CS. 





Evident ca am estompat foarte bine culorile ca sa fie trecerea soft. Pentru iluminator am folosit un alb mat (nuanta 3) din paleta de 120 culori de la CS. Am ales un fard mat pentru a nu incarca machiajul, care este deja colorat.
Am conturat foarte putin ochii cu un tus carioca de la Maybeline, iar pe waterline am aplicat un khol bej de la Max Factor pentru a a da luminozitate privirii.
Pe buze am aplicat ruj Infailibile de la L`oreal intr-o nuanta roz ca sa pastram look-ul fresh.
La final am aplicat un set de gene false de la Red Cherry nr 510. Sunt din par natural si de aceea arata atat de neincarcat. Nu am alicat rimel.
Iata rezultatul final ( aceste poze sunt la lumina zilei) :







Sper sa va placa.
Kisses