Mat Velvet +

Dragilor,

Asa cum am declarat in posturile anterioare sunt mare fan MakeUp For Ever si mi-am dorit de mult timp sa incerc fondul de ten Mat Velvet de la ei.




Ei bine...l-am incercat si nu m-a dezamagit deloc... chiar il recomand tuturor :)
Este un fond de ten fluid cu putere mare de acoperire, dar poate fi si mai mare daca aplicati inca un strat. La mine nu este cazul. Finish-ul nu este perfect mat, ci un mat natural si in poze arata senzational.
Desi am porii mariti cu acest fond de ten arata senzational in conditiile in care nu aplic un primer pentru minimizarea porilor. 
L-am incercat inclusiv la plaja si face fata cu brio caldurii de afara sau apei sarate de mare (atentie cat de mult intrati in apa pentru ca apa sarata sapa machiajul ... la mine a trebuit sa reziste cat am intrat de doua ori in mare si la alte cateva ore la plaja).
Nu l-am incercat cu nici un fel de primer, desi pana acum All Mate era nelipsit din machiajele mele ... il voi incerca si asa ca sa va spun ce si cum.

Ca sa va si arat cat este de grozav si ca in poze face diferenta va atasez un machiaj unde am folosit acest fond de ten:

Ha ha ha ...credeati ca sunt eu? :)
Va promit ca voi crea un machiaj exclusiv folosind aceste produse .
Pe buze am aplicat Aqua Cream in nuanta 05.

Sper sa va placa.
Kisses

Etichete: , , , , ,