Makeup Atelier Paris Haul

Dragelor,

Si eu la fel ca multe dintre voi am cumparat produse Makeup Atelier Paris de pe blog sale-ul Iuliei. Apropos vedeti ca inca mai sunt produse pe stoc, iar doamna este foarte draguta si va da variante la produsele care nu mai sunt, deci go for it :).

Iata ce mi-am luat:


Am de asemenea, si pudra HD... dar am uitat sa ii fac poza (pregnancy brain :D ). Pun totusi una de pe site-ul oficial.



Sa le luam pe rand:

Fondurile de ten waterproof


Mi-am cumparat o nuanta mai inchisa si una mai deschisa, dar se vede ca trebuie sa amestec egal cele doua nuante pentru a fi potrivita tenului meu. Eu am un obicei sa imi cumpar o nuanta mai deschisa si una mai inchisa pentru ca nu imi place sa am 100 de nuante de fdt. Imi este mai simplu sa le combin pana obtin nuanta dorita. Eu la ei sunt Y3, dar pentru ca nu mai aveau mi s-a oferit nuanta imediat urmatoare Y4 si gratuit nuanta mai deschisa (tocmai pentru a putea obtine nuanta mea :) )



Am folosit aceste fonduri de ten si deja mi-am facut o parere: sunt foarte bune. Au un finish mat si rezista ore intregi chiar si fara pudra (eu am folosit odata asa si nu am avut mari probleme), dar fixarea cu pudra face diferenta :); au putere mare de acoperire (observati ca nu se vad venele .... va mai amintiti articolul despre cum verificam puterea de acoperire ); sunt rezistente la transfer.

Corectorul waterproof:

Nuanta este putin galbuie si nu mi se potriveste acum, dar la vara va fi perfect. Oricum l-am testat si este pigmentat si rezistent. Cand apar noutati voi scrie un review.


... si intins...


Blush crema:


Mi-am cumparat 4 nuante de blush si imi plac toate la nebunie. Sunt toate cremoase, mate si extrem de pigmentate. Sunt rezistente si ideale pentru orice tip de ten sau anotimp (dar veti aprecia textura lor in mod special acum iarna), se intind foarte bine fara sa fie nevoie de o cantitate mare de produs.


Farduri:


Mi-am cumparat un fard nuanta vaniliei si unul acuarela ivoire (asa ca sa exersez cu acuarelele pentru ca nu am folosit never)

Gel eyeliner black:

Aveti review detaliat aici

Pudra HD, care este foarte buna, nu incarca, este transparenta, nu schimba nuanta fondului de ten.

Cam atat despre "achizitiile" mele!

Voi aveti vre-un produs Makeup Atelier Paris?  Cum va plac aceste produse? Ce v-ati dori sa incercati?

Nu uitati de concurs si sa o ajutam pe Stefania.

Astept sugestiile voastre sau criticile si pe adresa de mail bydanamakeup@gmail.com
Kisses!
Dana

Etichete: , , ,