Review Super Matte Loose Powder - Make Up for Ever

Dragilor,

Dupa cum bine stiti iubesc produsele MUFE si acum ceva timp mi-am cumparat pudra despre care vreau sa va vorbesc acum: Super Matte Loose Powder.




Ce spune producatorul:

The Super Mat Loose Powders are ultra-fine, ultra-transparent powders. Very light and discreet, they set the make up, even it out and give the complexion a matte and natural finish. They can be applied directly to the skin or over foundation. Their non-drying formula makes them suitable for all skin types.

Ce spun eu? Ca producatorul are dreptate :)... este o pudra usoara si chiar daca este cu nuanta am aplicat-o pentru tenuri mai deschise, dar si inchise si nu se vedea. S-a comportat ca o pudra translucida.
Pudra este o bariera intre fondul de ten si mediu, iar aceasta pudra tine fondul de ten pe fata... nu se transfera pe telefon sau haine. 
Pudra ofera un finish mat chiar si peste un alt fond de ten decat Mat Velvet.
Am avut o mostra de fond de ten Accord Perfect Le teint de la L`oreal si am fixat la final cu pudra matifianta Super Matte ... au fuzionat foarte bine si pe langa aspectul mat, care s-a pastrat multe ore (nu am cronometrat, dar au fost peste 8) fondul de ten a devenit si rezistent la trasfer. Nu a mai ramas pe telefon, de exemplu. 

Sigur va intrebati cat costa aceasta pudra... in jur de 150 Ron, dar are 28 g fata de celelalte pudre de acest gen ... de obicei sunt in  gramaj de 8g - 10g -12g. Daca vi se pare prea mult puteti sa o cumparati impreuna cu alte cateva prietene.... 10 g pentru fiecare va fi mai mult decat suficient pentru o perioada lunga de timp. Eu o folosesc din vara atat pentru mine cat si pentru cliente, am cedat 10 g si tot mai am pentru anul viitor (acum iarna nu o folosesc ca simt nevoia sa pun alt gen de pudra)
Se gaseste si in varianta de 10 g si chiar 110 :)))))), dar sunt sigura ca cea la 10g nu este 50 Ron ( nu am avut inspiratia sa intreb), deci nu merita. Zic eu.

ATENTIE: Nu garantez ca va avea acelasi efect pentru orice alte fonduri de ten sau pe orice alte tipuri de ten. Aceasta a fost experienta mea personala!

Voi ce parere aveti? V-ati cumpara aceasta pudra???? Vi se pare prea scumpa?
Kisses!
Dana

Etichete: , , ,