Review Pore refining Serum de la Sephora

Dragilor,

Astazi va prezint un alt produs, care mie imi place la nebunie: Pore refining Serum de la Sephora.





Folosesc serul deja de 4 luni si mi-am facut o parere clara despre el. Acest produs promite sa matifieze zona T si sa reduca vizibil porii, insa am observat ca functioneaza mai bine pe partea de matifiere decat pe pori. Se foloseste dimineata si seara pe tenul curat inainte de crema hidratanta!
Pore refining Serum este prezentat intr-un tub igienic si simplu de folosit prevazut cu un sistem On/ Off de dozare a produsului si in plus are un buretel fin pentru masajul zonelor de aplicare. Textura fina sub forma de gel este specifica tenurilor grase, insa produsul este potrivit tutror tipurilor de ten, iar mirosul este discret si placut.

Ingredientele active ale acestui ser conform Sephora.com sunt:
Extract de Enantia Chlorantha ( arbore african cu lemn galben ) : controleaza excesul de sebum; purifica pieles si creaza o iluzie optica porilor dilatati (acestia par mai mici)  
- Bambus : matifiaza instant 
- Acid Salicylic actioneaza pe roseata si imperfectiuni ale pielii. Purifica si exfoliaza delicat celulele moarte si impuritatile.  
-HydroSenn+™: hidrateaza intensiv chiar mai bine decat acidul hyaluronic si ajuta la pastrarea hidratarii intreaga zi!  


Acum dupa ce am analizat impreuna ingredientele se explica de ce rezultatele sunt mai bune pe matifiere!
Imi place acest produs mai ales ca matifiaza zona T si chiar mentine matifiereadestul de mult! Zona matifiata nu arata artificial pentru ca finish-ul este natural! Actioneaza foarte bine si ca baza de machiaj.

Eu atat am de spus despre acest produs si imi promit mie ca il voi reachizitiona!

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!


Etichete: , , , , ,