Am implinit 2 anisori si sarbatorim prin machiaj!

Dragilor,

Astazi se implinesc fix 2 anisori de cand am tastat primul cuvant pe acest blog. Am facut-o din dorinta de a ma refugia intr-un colt de internet si sa strig in gura mare despre pasiunea mea: machiajul!
Citind si alte bloguri, in timp l-am transformat intr-un blog de beauty&make-up si am expus numai lucruri pozitive, so far! Mi-ar fi placut sa primesc ce va mai mult feed-back, insa iau totul asa cum vine si tin sa va multumesc tuturor pentru ca ati fost alaturi de mine atata timp!

Ca sa sarbatorim impreuna aceasta zi frumoasa sper sa va placa premiul pentru voi!
Unei cititoare fidele ii daruiesc o sedinta de make-up si o cafea cu aroma de beauty.... cine isi doreste?
Ei bine, pentru ca este un concurs exista si niste reguli relativ simple:
- trebuie sa fii cititoare a blogului
- share la aceasta postare pentru a afla cat mai multe persoane despre ea
- spune-mi cel mai important lucru pe care ti l-ai invatat de pe blogul meu!

Asadar lasati un comment la aceasta postare, care sa contina
- numele cu care ai dat like paginii blogului
- link-ul de share
- raspunsul la intrebare

Castigatoarea, va trebui sa fie din Bucuresti sau sa se poata deplasa in Bucuresti pentru a beneficia de premiu. Sedinta de machiaj poate fi oricand decidem impreuna si tot impreuna vom pune la punct detaliile finale. Functie de dorintele castigatoarei sedinta premiu se va desfasura intr-un studio profesional de foto&make-up. Daca totusi nu exista nici o posibilitate de a ne intalni, atunci voi pregati un cadou surpriza!

Later Edit: Concursul va dura pana pe 31. mai si sper sa anunt castigatoarea cat mai curand!
Va astept in numar cat mai mare si nu uitati ca pana la data de 28 aprilie mai este activ un giveaway!

Later edit 2: Din pacate acest concurs am fost nevoita sa il anulez. Motivul este foarte simplu: lipsa de participanti.

Pana data urmatoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,