BBBM 2

Dragilor,

Cu bucurie in suflet va spun ca se "instaureaza" o noua traditie printre bloggeritele de beauty: intalnirea anuala a blogeritelor de beauty din Bucuresti, dar nu numai.
Intalnirea de anul trecut a fost prima, iar anul acesta Ioana si Cristina au continuat traditia si s-au ocupat sa fim cele mai rasfatate!

Invitatia am primit-o cu mare bucurie, asa ca sambata 07 dec 2013 am ajuns la restaurantul Jackie O unde le-am gasit pe fete roind ca niste furnicute ca sa fie totul aranjat, iar eu am fost intampinata cu niste imbratisari calde de la Mirela, Jules sau Cosmina.... au mai fost si altele, dar zau ca nu mai tin minte ( deh, am imbatranit! )

Dress- codul acestei intalniri a fost: red&glitter si chiar daca nu am prea multe haine rosii am gasit eu ceva sa respect codul, asa ca mi-am pus un maietut sub o rochie extrem de decoltata, am pus si buze rosii ( superb rujul folosit caci nu a avut nevoie de retusuri pana am plecat, so .... ) si putin glitter pe pleoape.


Buuun ... locatie check in; dress code repectat; socializare cu colegele mele Ana-Maria, Katynel, Alexandra, Adela si Ana-Maria Tatucu checked. Sa inceapa petrecerea!
Fetele au avut cativa invitati care ne-au sfatuit cum sa ne inbunatatim blogurile.
Primul invitat a fost Alex Nicolaica de la L`oreal si ne-a povestit ce inseamna pentru ei Scoala de Beauty Blogging, ce cauta la o postare pe un blog si mai ales cum isi aleg bloggerii cu care colaboreaza.
Apoi Gina Aron ( trainei Beauty One pentru brandurile Chi si Label M ) ne-a vorbit despre ingrijirea parului si a insistat pe detalii referitoare la procesul de colorare al parului, ne-a vorbit despre colorimetrie is inovatia "vopsea fara amoniac"!
A urmat, cea mai asteptata prezenta: Mirela Vescan care ne-a vorbit despre subiectele pe care le putem aborda pe partea de machiaj: before / after ( album dedicat aici ), machiaj mireasa, corectiile, smokey eyes.
Am vorbit si despre repigmentarea sprancenelor. Verdict: DA, insa la o persoana specializata si cu produse adecvate. Eu o recomand pe Mirela Niculai!



A urmat Luminita Dumitru, trainer pe partea de skincare Top Line, ne-a vorbit despre ingrijirea tenului dupa 20 de ani. A subliniat pentru a suta mia oara ca pielea poate imbatrani mai repede decat varsta ta reala. Ne-a explicat etapele corecte ale ingrijirii.... a subliniat importanta gomajului ( indepartarea celulelor moarte ) fie facut acasa fie la salon; ingrijirea in functie de tipul de ten; importanta serurilor sau a curelor de hidratare in scopul de a preveni imbatranirea tenului.... si multe alte subiecte!
Am inregistrat intreaga prezentare a D-nei Luminita Dumitru, asa ca daca aveti intrebari sa imi scrieti ca sa raspund exact la subiect.
Au fost alaturi de noi si Inglot reprezentat prin Laura Popescu si Iulia Badita. Fetele ne-au arat produsele, ne-au explicat conceptul lor "Freedom Systems" si au raspuns tuturor intrebarilor noastre.
Bianca Nutu, Beauty editor "The One" ne-a vorbit despre experienta jobului ei, iar seara s-a incheiat cu prezentarea Extreme Lashes by Raluca Popescu.
Pe tot parcursul zilei am primit cadouri, iar la final am plecat cu un zambet larg si cu multe informatii noi.
Multumim sponsorilor: Jackie’O Ristorante, Yves Rocher, Sephora, Topline (Academie, OPI, Alessandro, LPG, Moroccanoil), Beauty ONE (CHI, label.m, Paese, Biosilk, Bruno Vassari), Inglot, Wella, Melkior, B.U., Elmiplant, Max Factor, L’Oreal, Coty (Rimmel London, Astor, Miss Sporty, Nicole by OPI),  Aria Estetic, CrioBio, Dove, Orly, Raluca Popescu Make-up & Eyelash Studio şi Xtreme Lashes. 
Eu tin sa le multumesc si fetelor pentru ca si-au folosit timpul lor liber ca sa ne faca noua atatea bucurii. Meritati!
Le multumesc si "fotografilor" de serviciu: Diana, Jully sau Ana.

La final, va las cu o poza de grup... iata cu ce am ajuns eu acasa:


Voua ce va face cu ochiul?

Pana data urmatoare,
Kisses from Dana!

Etichete: ,