2000 likes on Facebook Giveaway

Dragilor,

Dupa cum am promis, dau drumul unui nou Giveaway ca sa va multumesc pentru sustinerea de pe Facebook. Am depasit cu putin pragul de 2.000 likes si ofer un premiu dragut, zic eu!


Tot ce aveti de facut este sa completati documentul de mai jos si gata!
Giveawayul va incepe in momentul postarii si se va incheia pe 15 feb la miezul noptii.
Imi rezerv cateva zile pentru a anunta castigatorul si apoi premiul il voi trimite prin Posta Romana la o adresa din Romania, deci pot participa numai cititorii mei cu o adresa valida pe teritoriul tarii.

a Rafflecopter giveaway
Draga mea Nicoleta Agache, astept un mail pe bydanamakeup@gmail.com pana maine seara.

Dragilor sa nu fiti suparate caci mai am cateva surprize in plan.
Pana atunci ,
Kisses from Dana!

Etichete: ,