Ianuarie 2014 - Luna Parfumata : Parfumurile mele Yves Rocher

Dragilor,

Nu stiu cat de des am declarat, dar sunt mare iubitoare de parfumuri, iubesc produsele Yves Rocher si iata ca in mod evident iubesc si parfumurile de la Yves Rocher.
In prezent detin trei parfumuri pentru mine si unul pentru sotul meu.


Parfumul Comme une Evidence este parfumul meu preferat pentru vara pentru ca este fresh. Chiar daca nu este nota de varf trandafirul, eu tot simt cel mai puternic acest miros! Parfumul rezista cu succes multe ore pe piele si imi da o senzatie placuta de prospetime.
In toamna, cei de la Yves Rocher au lansat si varianta Comme Une Evidence Intense o tenta mai dulce, dar fara sa paraseasca zona de fresh. Mirosul este ceva mai intens si imi place ca in continuare simt adierea de trandafir si la fel ca varianta clasica rezista pe piele foarte mult timp.
De departe parfumulmeu preferat este Vanille Noire pentru ca mie imi plac parfumurile dulci, iar daca au vanilia ca nota de varf sunt BEST for me! Sa nu va imaginati ca veti mirosi a prajituri daca folositi acest parfum; vanilia este extrem de delicata si eleganta asa ca parfumul acesta exprima eleganta eliberand treptat aromele celor trei soiuri de vanilie! Rezistenta este fantastica... toata ziua...
La fel de bine rezista si parfumul Hogar al sotului meu!
In timp am avut extrem de multe parfumuri de la acest brand si va pot confirma ca unele dintre ele sunt extrem de asemenatoare cu alte parfumuri cu semnatura de designer ;).... interesant, nu?

Voi ce parfumuri aveti de la Yves Rocher?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , ,