Tag: Beauty Bloggers Resolution

Dragilor,

Am observat ca prin blogosfera este ( sau era la cat de intarziata sunt eu ) un tag frumos despre rezolutiile noastre de beauty blogger, asa ca l-am preluat si eu.

1. Care este postarea de care sunt cea mai mandra anul acesta ( 2013 ) ?
Am facut pe la inceputul anului o postare cu produsele mele Mario Badescu si a fost extrem de apreciata! Este cea mai citita postare a mea.
2. Care este postarea de care sunt cea mai putin mandra anul acesta?
Nu exista asa ceva :) ... chiar nu am o postare atat de nasoala, dar trebuie sa recunosc ca se putea ceva mai bine la articolele pentru diverse concursuri ( L`oreal sau SuperBlog)
3. Cum pot deveni un bloger de beauty mai bun?
Insuseste-ti elegant criticile. Stiu ca este deranjant ca cineva sa iti spuna ca nu citeste blogul tau, dar daca iti spune si ce ar trebui sa inbunatatesti ia in considerare asta. Este si mai frustrant atunci cand sponsorii te ocolosc, dar tot prin munca si inbunatatirea calitatii articolelor vei fi mai vizibil
4. Unde simt ca nu pot avansa?
La postarile mai personale ... si pe par! Am ceva indemanare si pe partea de hair-style, dar cand vine vorba sa imi aranjez parul meu sunt dezastru!
Sa nu uitam pe partea de IT sunt praf la gadgeturi sau alte instrumente de inbunatatire a blogului. As vrea sa ma ajute cineva cu partea asta, dar pe unde oi gasi eu un barter?
5. Cata pasiune pun in blogul meu?
Cam tot ce am :) si asta este unul din motivele pentru care postez atunci cand am ceva de spus / aratat. Nu am un targhet de postari sau vizualizari, insa fiecare comentariu sau vizita ma bucura pana la cer si inapoi.
6. Ce lectii am invatat din blogging?
Am invatat ca online-ul nu este atat de diferit de offline mai ales pe partea de prietenii: in fata suntem numai un zambet si pe alte parti ...
Mi-ar placea sa fie mai mult fair-play! Fetelor, daca pomeniti o colega de blogosfera in postarile voastre puneti link catre blogul ei ( mai ales daca v-a ajutat cu ceva ) ca tuturor ne prinde bine traficul, zau! Lasati un comentariu de incurajare, un like un feed-back ceva, orice! Eu adesea cand cunosc noi bloggerite ajung acasa si apas butonul ala nenorocit de "follow" si ma apuc sa o citesc pe fata, dar este usor sa uiti ca si tu ai fost sustinuta si incurajata candva.
DA, am fost dezmagita cand am cunoscut sa spunem zece noi bloggerite si interactiunea noastra se rezuma la cafelele de grup... sper la un like, la un sfat, comment ceva.
Adevarat si ca am legat ceva prietenii frumoase cu bloggeritele dintre care cea mai draga si mai draga este ... secret, dar mai sunt cateva fete pe care le iubesc!


7. Cand am fost cea mai creativa/ inspirata?
In pat fix dupa ce am inchis calculatorul... pana adorm imi vin niste idei geniale, dar dimineata sunt long gone :( ... cred ca trebuie sa imi pun o agenda sub perna
8. Ce proiecte am dus la final?
Nu mi-am propus proiecte de anvergura, dar am inceput sa fac review unor produse exclusiv profesionale ce se regasesc in kitul meu de make-up artist ( No sweat lotion sau BeautySoClean )  si sper sa continui sa descopar produse de acest gen
9. Cum / De ce am procrastinat?
Cum spuneam mai sus... ideile imi vin in cele mai nepotrivite momente si daca nu am inspiratie nu scriu! Recunosc ca am mai calcat in strachini cu articole mai putin bune, dar de cele mai multe ori prefer sa nu scriu.
10. Cum pot sa imi restructurez timpul?
Eu nu pot! Scriu postarile numai dupa miezul noptii dupa ce imi culc copii si sotul, asa ca imi este destul de greu.
11. Am permis fricii de esec sa ia controlul asupra actiunilor mele?
Dap... cred ca de prea multe ori!
12. Care sunt obiceiurile la care trebuie sa renunti?
Amanarea postarilor.
13. Care sunt obiceiurile pe care trebuie sa incep sa le practic?
Sa imi amintesc in timpul zilei sa fac poze si sa reusesc sa pun banuti la ciorap pentru un aparat foto mai smecher.

Ca tot veni vorba de rezolutii sper ca in acest an sa va rasplatesc mai des ca ma cititi si postarile sa se indeseasca.

Care sunt rezolutiile voastre pentru 2014?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,