Machiaj discret cu produse HD de la Make Up For Ever!

Dragilor,

Am publicat pe Facebook o poza si v-ati aratat foarte incantate de simplitatea machiajului. Asa cum am promis vin cu o postare dedicata si va arat si produsele folosite.





De fapt am folosit o casetuta de la Make Up For Ever cu produsele lor HD! ( ii voi face o prezentare separata )

Am pregatit tenul prin demachiere, tonifiere si hidratare!
Primul pas al machiajului a fost aplicarea bazei speciale de machiaj HD, iar apoi fondul de ten HD in nuanta 25. Fondul de ten l-am aplicat si pe pleoape ca baza. Am fixat totul cu pudra. Am realizat un contur usor cu ajutorul bronzerului din paleta de blush-uri de la Numeric Proof si am iluminat putin pometele cu iluminatorul mineralize skinfinnish de la MAC in nuanta Wormed.


Pentru machiajul ochilor am trasat cat mai aproape de linia genelor khol negru waterproof Aqua Eyes, pe care apoi l-am estompat spre pliu fara sa insist astfel cea mai intensa nuanta ramane pe linia genelor. Am repetat pasul pentru genele inferioare si apoi am rimelat cu Smokey extravagant Mascara de la Make Up For Ever. Pentru iluminarea din coltul ochiului si arcada am folosit tot mineralize skinfinnish de la MAC in nuanta Wormed.
Pe buze am pus un ruj nude roze si atat.




Eu port destul de des astfel de machiaj ori adaug nuante naturale de bej si marouri. Pastrez pentru machiajul de ocazie sau de seara fardurile colorate.

Va place acest machiaj? Unde l-ati purta?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , ,