Review Sophyto exfoliating treatment

Dragilor,

Mai am fix de o sedinta de rasfat din Sophyto Exfoliating Treatment si imi place extrem de mult, asa ca trebuie sa impartasesc asta cu voi. Eu l-am primit la petrecerea lui Kleo si este primul meu produs de la ei, dar promit ca nu va ramane asa!

Sophyto este un brand BIO ce se bazează pe fitoterapie, care valorifică puterea de vindecare a plantelor şi a altor ingrediente bioactive pentru a hrăni în mod natural şi a reda strălucirea tinerească tenului. Produsele Sophyto sunt fabricate doar din  ingredinte vegetale, dintre care cel puţin 90% sunt certificate organic. Nu conţin gluten, arome artificiale, coloranţi şi materiale de umplutură, inclusiv parabeni sau nutrienţi procesaţi. Vizitati site-ul pentru toate detaliile despre certificari ori argumentele unor produse bio.

Sa ne intoarcem al produsul nostru. Sophyto Exfoliating Treatment contine 93% ingrediente naturale fara alte materiale de umplutura dintre care: enzime organice de cireşe Acelora (cireşe barbados) şi ananas!


Se recomanda sa fie folosit de doua ori pe saptamana, dar se poate folosi zilnic pentru pielea expusă regulat la stres important sau impurități. Eu am folosit-o de doua ori pe saptamana, dar cand am vazut ca se termina am rarit la odata pe saptamana ca sa ma pot bucura mai mult timp de beneficiile acestui tratament!
Pentru a fi sigura de efecte eu am ales sa o las sa actioneze cinci minute si abia apoi am curatat cu apa din abundenta. Pielea mea a ramas fina, moale, elestica si CURATA! Crema mea obisnuita parca se absoarbe mai repede in piele, iar tenul meu isi pastreaza finetea intreaga zi.
Tratamentul are miros cam ciudat, dar asta este din cauza ca nu exista parfum in compozitie si nici alti sintetizatori. Textura este destul de apoasa ca de ser cu mici particule exfoliante. Exfolierea se face foarte fin fara a irita tenul, iar pulberea de ametist este ingredientul "abraziv"!
Acest produs este potrivit tuturor tipurilor de ten, chiar si celor sensibile.
Imi place foarte mult acest produs si il recomand cu inima deschisa.
Voi aveti produse Bio? Ce produse se regasesc in rutina voastra?

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!



Etichete: , ,