Castiga o invitatie dubla la un seminar de ingrijire a tenului

Dragelor,

Luna Martie este a noastra, a femeilor si cum cel mai important aspect este ingrijirea consider ca acasta invitatie se potriveste "manusa"
Aici, pe blog am discutat de multe ori despre machiaj: ce sa facem, cum sa facem, ce produse sa folosim...etc etc, dar daca nu avem un ten ingrijit machiajul nu se va aseza frumos si natural pe ten indiferent de produsele pe care le folosim.

Eu am intalnit-o pe Gina Stefanoaia la Academia de Cosmetica si Make-up Startline unde, pentru prima data am inteles ce se intampla cu adevarat la nivelul pielii si ce anume trebuie sa fac pentru o ingrijire corecta! Atentie ca pana acum nu credeam ca gresesc cu ceva, dar o fac.... Tot Gina ne-a explicat cat de importante sunt miscarile cu care pui produsele pe piele si nu numai. Iti multumesc Gina!.








Poza "imprumutata" de pe blogul BeautyBarometer

Purtata de pasiunea pentru ingrijire Gina ofera cursuri, consultatii personalizate si periodic organizeaza seminarii avand motto-ul "In tot ceea ce fac, cred in ideea ca, daca ,,ceva” poate face o diferenta in viata cuiva si poate fi invatat, atunci ,,acel ceva” merita invatat! Te invit cu drag la acest seminar!"
Gina Stefanoaia

Povestea seminarului:
Imaginea noastra este prima noastra carte de vizita…
Cand faci cunostinta cu cineva intai esti privit… abia apoi esti auzit si poti oferi informatii despre tine: cine esti, ce stii, ce poti face… Asadar… imaginea ,,vorbeste” prima!
Am analizat de-a lungul anilor care sunt activitatile principale care ajuta pielea noastra sa ramana frumoasa si sanatoasa si am ajuns la o lista cu 13 activitati simple pe care oricine le poate face pentru a-si pastra tenul frumos si sanatos.
Am gandit acest seminar pentru cei care vor sa acorde atentie acestui detaliu care face diferenta: tenul corect ingrijit cu machiajul potrivit… Daca esti printre ei, atunci trebuie sa fii prezent la acest seminar!


Sa trecem la treburile noastre serioase si sa va spun despre ce este vorba: Avem pentru voi o invitatie dubla la seminarul "13 activitati simple pe care oricine le poate face pentru a-si pastra un ten frumos si sanatos" sustinut de Gina Duminica, 23 martie 2014 in intervalul orar 14.30 – 16.30 la sala de training Academia de Cosmetica si Machiaj StartLine din Str. Anastasie Panu, Nr 50, Sector 3, Bucuresti

Asadar, ce trebuie sa faci tu? Sa imi lasi un comentariu la aceasta postare si sa imi spui de ce ai vrea sa participi la seminar si cu cine vrei sa vii.

Astept comentariile voastre pana miercurea viitoare 19 Martie urmand ca pe 20 sa anunt castigatoarea si sa punem la punct ultiele detalii.

Nu este obligatoriu, insa voi aprecia fiecare like paginilor DanaMakeup; Starline sau share la postare.

Castigatoarea este Sudessa, dar pentru ca mai sunt locuri va rog pe toate sa imi scrieti pe bydanamakeup@gmail.com sa stabilim detaliile.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,