Review Gel Calmant cu Aloe Vera de la Herbalife

Dragilor, 

Am castigat pe blogul CosmeticeLaTest acest gel de la Herbalife si pentru ca imi place foarte mult merita sa fie mentionat pe blogul meu, iar daca rezistati sa cititi pana la sfarsit este si surpriza pentru voi acolo.
Asadar.... Sa revenim la gelul nostru calmant!



Ingredientul principal este Aloe Vera si evident ca ne putem bucura de toate beneficiile acestei plante intr-un tub cosmetic ;). In lista de ingrediente gelul din frunzele de Aloe Vera este al doilea pe lista, dupa apa si urmat de alte ingrediente naturale :  glicerina, extract de musetel, extract de iuca, exract de jojoba, extract de argintica de gradina ( multumesc Alina ca ai cautat tu atat de mult :) ), extract de seminte de salvie si de agave.

Planta de Aloe Vera este benefica pentru pielea noastra; trateaza piele uscata, arsurile de soare sau diferite afectiuni ale pielii. De la Aloe Vera se foloseste in special gelul din frunze ce poate sa contina 20 de minerale ( calciu, magneziu, zinc, seleniu, crom, etc... ); 12 vitamine ( A, B, C, E, acid folic, beta caroten, etc); peste 20 de tipuri de aminoacizi; peste 200 de substante active ( inclusiv enzime si polizaharide ); agenti antiinflamatori. Cei de la Herbalife au folosit toate aceste calitati ale plantei de Aloe si au creat Gelul Calmant din gama Herbal Aloe!
Textura acestui este evident de gel incolor, mirosul este extrem de fin, aproape insesizabil si vine sigilat intr-un tub igienic din plastic.
Acest produs functioneaza foarte bine pentru mine pentru ca am tenul uscat si gelul imi hidrateaza pielea, calmeaza eventualele iritatii, calmeza roseata de la frig. Gelul se foloseste ca o crema hidratanta normala sau mie imi mai place sa il folosesc si ca masca.... pun mai mult produs si il las sa actioneze 20-30 minute. Sterg excesul cu apa si apoi aplic o crema hidratanta mai grasa. Dimineata tenul meu este fin, fara roseata si gata sa primeasca saruturi de soare.


De asemenea, gelul calmant se poate folosi pe orice parte a corpului pentru a calma iritatiile sau poti chiar sa il imprumuti sotului / iubitului ca after shave.

A venit timpul sa va dezvalui si surpriza. Ofer spre testare Gelul Calmant din gama Herbal Aloe varianta de 50 ml exact cum am si eu.
Tot ce trebuie sa faceti este sa completati chestionarul si apoi sa imi trimiteti parerea despre produs, dupa ce l-ati testat.

a Rafflecopter giveaway

Alexandra Gavrila este castigatoarea noastra. Draga mea astept un mesaj de la tine pana maine seara ( 18.03.2014 ora 23.59 ) cu datele de livrare.

Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!


Etichete: , , ,