Plasturii pentru bataturi si vezicule de la Dermaplast + concurs

Stiu ca vremea capricioasa de afara ne induce in eroare pe toate ba incaltam sandale ba trecem din nou la pantofi, asa ca de cele mai multe ori picioarele noastre reactioneaza si apar bataturile sau vezicule ( dupa caz, evident! ). Eu nu am avut probleme grave, dar sunt destul de sensibila la durere asa ca si cea mai mica basicuta pe mine ma doare pana in adancul sufletului.
Pentru ca am piciorul putin cam lat, port masura mica ( 35 de obicei si mare minune cand este ok 36 ) am probleme cu o vezicula micuta pe degetul mic asa ca am spus DA propunerii de a testa plasturii de la Hartmann!

Recunosc ca nu stiam mai nimic despre acesti plasturi, dar m-am informat si apreciez ca spre deosebire de plasturii clasici, plasturii DermaPlast creaza un mediu umed la nivelul bataturii, accelerand vindecarea naturala. Ce se intampla concret la nivelul basicilor este ca plasturele absoarbe secretia, iar hidrocoloidul formeaza o pelicula de gel care asigura umiditatea plagii.

Pe langa accelerarea vindecarii, plasturii DermaPlast amelioreaza durerea si reduce presiune prin efectul de "perna", sunt aproape invizibili dupa aplicare, lasa pielea sa respire chiar daca sunt inpermeabili pentru apa.
Se recomanda ca plasturii sa ii aplicam pe pielea curata si uscata, raman pe rana cateva zile si este bine sa ii lasi sa se desprinda singuri ( va spun din propria experinta ca am preferat sa nu risc sa ii smulg cu tot cu redeschiderea plagii ). Daca simti nevoia aplica un nou plasture!

Eu nu am avut probleme mari anul acesta, s-a intamplat o basicuta mica pe care am rezolvat-o cu un singur plasture asa ca va propun sa ii testati si voi printr-un concurs:
Ce poti castiga? Un set de plasturi pentru bataturi, un set de plasturi pentru vezicule mari si o umbrela de plaja.
Ca de obicei va invit sa completati chestionarul si apoi sa imi lasati un comenatriu cu raspunsul la intrebarea: Voi ce folositi cand apar bataturile plasturii clasici sau pe cei special pentru bataturi si vezicule? Cu ce credeti ca difera plasturii speciali de cei clasici?

a Rafflecopter giveaway
Multa bafta tuturor.

Castigatoarea este Camelia Andrasescu asa ca te rog sa imi trimiti un mail pe bydanamakeup@gmail.com cu datele de livrare si un numar de telefon.
Va rog sa nu fiti suparate caci dau drumul unui nou concurs foarte curand.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,