Machiaj de vacanta

Pentru mine, timpul din vacanta este extrem de pretios, asa ca nu il irosesc in fata oglinzii.
Anul acesta, in vacanta, m-au insotit produsele de machiaj The One de la Oriflame si am fost gata in cateva minute!



Am ales produsele, care mie imi plac, ocupa putin loc in geanta si rezista!
Machiajul ales este unul simplu, realizat in 5 minute.



V-am obisnuit deja, eu incep fiecare machiaj prin curatarea tenului, tonifiere si hidratare.
Am uniformizat tenul cu fondul de ten Iluskin Foundation in nuanta Natural Beige, am corectat cearcanele si micile inperfectiuni cu Illuskin Concealer in nuanta Nude Beige si am fixat totul cu pudra Illuskin Powder ( medium ) din aceasi gama.


Pentru machiajul ochilor, nimic mai simplu. Am aplicat, cu degetele, fardul cremos Colour Impact in nuanta Beige Pearl pe toata pleoapa mobila. La coltul extern am adaugat putin din fardul cremos in nuanta Golden Beige si am estompat frumos cu degetele. Nu, nu am carat si pensulele dupa mine ... pentru pudra, atat!
Am definit sprancenele cu un creion special si am incheiat machiajul ochilor cu un strat generos de mascara The One Volume Blast!
Putin blush cu reflexe aurii, putin gloss pe buze si gata.



Voi ce produse de machiaj aveti in bagajele de vacanta?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , ,