Review Balancing Shampoo de la Alfaparf!

Eu sunt Dana si am un par gras. ( Buna Dana! raspundeti voi ). Am incercat samponul Balancing Shampoo de la brandul italian Alfaparf, iar un aceasta postare va spun parerea mea despre el!



Brandul Alfaparf Milano este furnizor de produse profesionale de coafura, specializata in  produse si solutii pentru ingrijirea parului si a pielii. Pentru a atinge calitatea pe care si-o doresc, cei de la Alfaparf Milano beneficiaza de doua centre de cercetare, dedicate exclusiv crearii de produse inovatoare.

Gama de ingrijire a parului, Semi Di Lino este creata pentru a actiona in toate cele trei straturi ale fibrei capilare, datorita formulelor inovatoare, bogate in ingrediente active atent selectionate si echilibrate.

Toate produsele de ingrijire din gama Semi Di Lino contin doua complexe de ultima generatie:
- Complexul Shine Fix, care ofera stralucire de durata parului
- Complexul Color Fix protejeaza culoarea parului vopsit.

Asadar, parul tau va straluci de sanatate, produsele nu contin sulfati, parabeni, uleiuri minerale sau alergeni, iar culoarea parului nu va fi alterata.


Pentru ca un par gras, inseamna un scalp gras, Algaparf Milano a dezvoltat prima lor gama Scalp Care, dedicata in intregime sanatatii scalpului, creata pentru a satisface cu adevarat toate nevoile , atat pentru scalpul sanatos ca si pentru scalpul cu probleme, fara a neglija efectul extraordinar asupra parului.

Eu folosesc de mai bine de o luna de zile, Balancing Shampoo din gama Semi Di Lino / Scalp Care. Pentru ca mi se ingrasa parul, m-am spalat la doua zile, dar dupa o luna de folosire a acestui sampon, ma pot spala si la trei zile fara ca parul sa arate "sleit"!
Mi-a placut consistenta sa fina, mirosul proaspat si spuma densa.


Fiind un produs destinat scalpului, corect este sa il folosesti pe scalp, iar pe lungime sa apelezi la un alt sampon sau il poti pastra pe acesta, fara alte rezultate. Actiunea lui cea mai intensa este la nivelul scalpului.

Eu am un par mediu, iar spuma unei aplicari este suficienta si pentru par.
Aplic pe parul umed o cantitatea, pe care eu o consider necesara ( nu este o cantitate mare ), las sa actioneze cateva minute si apoi clatesc. Eu nu aplic a doua oara, dar daca simti nevoia o poti face.

Pe langa cele doua complexe Shine Fix si Color Fix, acest sampon mai contine si:
- Complexul sebum -control bazat pe extract de plante de Buchu care au rolul de a reduce si a echilibra secretia de sebum

- Renovagenyl un ingredient activ, extras din frunzele de piersic, care ajuta scalpul sa-si recapete capacitatea naturala de a se regenera si reinnoi.

Concluzie: pentru mine acest sampon profesional functioneaza, acum ma spal la trei zile. Sebumul este inca prezent pe scalpul meu, dar macar parul meu arata decent in a treia zi. Acest sampon este delicat cu scalpul si poate fi utilizat chiar si zilnic.

Va provoc, dragile mele cu exces de sebum sau nu! Voi cum va tineti sub contrul sebumul? Care credeti ca este "solutia salvatoare" pentru noi?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: ,