Smokey eyes


Machiajul smokey eyes este unul dintre cele mai cerute tipuri de machiaj, dar si cel mai iubit. 
Astazi va vin in ajutor cu o noua propunere clasica de smokey eyes!





Am pregatit tenul prin demachiere, tonifiere si hidratare. Pentru ca hidratarea sa fie optima, iar ingredientele active din crema sa ajunga in staturile profunde ale pielii, am folosit Serul Regenerant de la Artistry ( review cat de curand).
Pentru machiajul fetei am folosit:
- fond de ten Mat Velvet+ de la Mufe in nuanta 35 Vanilla
- anticearcan waterproof de la Makeup Atelier Paris ( 3Y )
- fond de ten stick Chestnut de la Numeric Proof
- pudra translucida de la Numeric Proof
- iluminator Rose Desire de la Estee Lauder


Pentru machiajul ochilor am folosit:
- long-wear gel eyeliner nr 31 ( Steel Ink ) de la Bobbi Brown
- paleta de farduri mate de la Numeric Proof pentru efectul pierdut de fumuriu si pentru sprancene
- pure pigment Zeitgeist de la Illamasqua
- gene false Ardell 120
- iluminator PP21 de la Makeup Atelier Paris



Pentru buze am aplicat un strat de long-lasting lipstick nuanta Light Apricot de la Numeric Proof.

Este un machiaj usor de realizat, de efect, misterios si potrivit oricarei femei.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!