Giveaway: Castiga un produs profesional Alfaparf

Povestea mea cu parul meu este tare complicata. El se ingrasa repede, nu are volum, nu sta coafat daca nu este fericit si cu toate astea eu tot il iubesc.
In urma cu mai bine de o luna, in viata noastra a aparut Balancing Shampoo ( review ) de la Alfaparf Romania. Un sampon viclean, care mentine parul proaspat pana la trei zile, ceea ce pentru noi este excelent si cred ca amandoi ne-am indragostit de el. Oare om mai avea scapare?





Inainte de week-end,  impreuna cu Alfaparf Romania, v-am pregatit si un premiu, Ce trebuie sa faci pentru a-l castiga? Simplu ca intotdeauna!

- like DanaMakeup pe Facebook
- like Alfaparf Romania pe Facebook
- share public pozei de concurs cu invitatie la alti doi prieteni!
- lasati-mi un comentariu la poza de concurs cu tema "Povestea parului meu!".

Premiul il voi oferi celei mai frumoase povesti, dar sa o simt ca este autentica. Nu trebuie sa va chinuiti sa scrieti artificial doar ca sa dea bine. Voi simti daca este asa!
Ca sa minitorizez mai bine intrarile, va rog sa completati chestionarul de mai jos!

a Rafflecopter giveaway

Mult succes tuturor.

Later edit! Castigatoarea a fost aleasa in functie de comentariu, iar in chestionar nu am cum sa o anunt, asa ca va atasez comentariul cu care a castigat!


Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: ,