Noile farduri Make Up For Ever & review nuanta S-924

Make Up For Ever are o particica speciala din inima mea: a fost primul brand profesional cu care eu am interactionat, primul produs profesional din kitul meu a fost de la ei, pe blog aveti cateva review-uri de la produsele mele preferate MUFE si lista poate continua.


Traditia Make Up For Ever incepe in 1984, cand Dany Sanz a creat brandul. Inca de la inceput misiunea brandului a fost sa impartaseasca experienta atat cu profesionistii cat si cu publicul.
Dupa 30 de ani, Make Up For Ever sarbatoreste cu reformularea / imbunatatirea fardurilor semnatura ale brandului: Artist Shadow

Artist Shadow au fost concepute de catre Dany Sanz ca sa fie o colectie de culori la moda, deschizatoare de trenduri. Fardurile sunt cu finnish mat, satinat, metalic, irizant sau stralucitor si se gasesc in 60 de nuante.

Eu am nuanta S-924 Purple.
Fardurile lor mi-au placut inca de la inceput, dar am nimerit si unul, care nu se blenduia prea bine. Eu am dat vina pe tehnica mea, dar nu a fost chiar asa. Noua formula se aplica mult mai bine, are o textura cremoasa, culoarea este vibranta si se blenduieste divin!


Eu am luat foarte putin pe deget, abia daca am atins fardul. Aceasta nuanta este cu finish satinat, se deosebeste prin pigmentatia intensa si cu o noua textura mai cremoasa. Uneori, eu chair o aplic cu degetele si se comporta foarte bine.

Noua formula este de mare ajutor si doamnelor care nu sunt PRO pentru ca se intinde mai bine, se aplica uniform si machiajul va arata curat.

Tare sunt curioasa, voua cum vi se par fardurile Make Up For Ever? Eu le ador si voi imbogati trusa cu alte cateva nuante:


Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , , , ,