Castiga trei produse de machiaj de la Essence Romania

Nu este nici o ocazie speciala, dar eu abia asteptam sa mai premiez pe una dintre voi. Va multumesc ca imi sunteti alaturi si cand scriu si cand nu o fac asa ca v-am pregatit un premiu simpatic format din trei produse de machiaj Essence.





Premiul este format din
- un lipgloss XXXL Shine in nuanta Glamour to go
- un fard Metal Glam nr 04 in nuanta Sparkle all night
- un fard nr 16 in nuanta Go glam

Pentru ca si regulile sa fie la fel de simple iata ce trebuie sa faceti pentru a castiga premiul:
- Like DanaMakeup pe Facebook aici
- Like Essence Romania pe Facebook aici
- Share public la poza de concurs cu mesajul : Articolul preferat de pe blogul Danei este ( link catre articolul preferat )
- Lasati un comentariu la poza de concurs cu particip

Sper ca regulile sunt foarte clare si mentionez ca sunt toate obligatorii.
Ca de obicei, pentru a monitoriza mai usor intrarile, va rog sa completati chestionarul si nu uitati sa comentati pe Facebook cu "Particip"

a Rafflecopter giveaway

Later Edit: Castigatoarea este Dane Dn si te rog sa imi trimiti pe mail la bydanamakeup@gmail.com datele tale de livrare. 

Concursul se adreseaza cititoarelor mele din Romania sau celor care imi pot lasa o adresa de livrare in Romania.
Data de incepere este chiar acum si se va sfarsi pe data de 26. Oct 2014 la miezul noptii. Mult succes tuturor.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: