Green Sugar - o placere sanatoasa

Sunt din ce in ce mai ancorata in natura si solutiile pe care aceasta le ofera, iar astazi va vorbesc putin despre riscurile zaharului si alternativa sanatoasa propusa de Green Sugar.




Green sugar este un indulcitor natural pe baza de stevia care promite sa nu modifice gustul alimentelor in care este adaugat. Suna foarte bine, mai ales daca ati incercat indulcitorii pe baza de stevia si vi s-au parut amarui. Eu am o preferinta acuta de dulce, mai dulce, cel mai dulce asa ca tare greu mi-a fost sa imi iau inima in dinti si sa incerc alte variante de indulcitori. Cei chimici, inlocuitori de zahar nu mi se par o alagere buna, iar Green Sugar arata ca zaharul, indulceste mai bine decat zaharul si eu sunt fericita.

Am incercat Green Sugar in cafeaua de dimineata si chiar nu i-a schimbat gustul. Evident ca am simtit un usor iz de amarui, dar era de la cafea :)
Ma bucura foarte tare ca pot prepara si ceva prajituri cu Green Sugar si astfel voi pune pe masa o varianta delicoasa, dulce si sanatoasa de prajitura, cu care ii voi servi cu drag pe cei dragi.

Pe langa aceasta mare calitate a lui Green Sugar ( ca nu schimba gustul alimentelor ) mai adaug ca are indice glicemic 0, nu contine calorii. Asta il face potrivit pentru a fi folosit si de diabetici in siguranta sau de ce nu in curele de slabire.

Zaharul are o gramada de efecte negative asupra sanatatii si siluetei noastre, iar eu acum enumar numai cateva dintre ele: obezitate, boli cardiovasculare, provoaca carii, scade imunitatea, anemie, osteoporoza si consecintele derivate din fiecare dezechilibru provocat de consumul de zahar.

In acest econditii de ce nu as alege un dulce sanatos?
Tu ce preferi? Zahar sau alternative?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,