Taft - Accesoriul pentru frumusete

Produsele de styling Taft au foat mai mereu alaturi de mine si raman printre preferinte. In continuare pentru coafuri mai extravagante cand vin de la salon mai dau un puf si de Taft Titan Look pentru ca sunt sigura ca nu se va misca un fir.
Avand aceasta experienta extraordinara cu Taft, am acceptat bucuroasa propunerea lui Ani de la Beauty Barometer sa testez noua colectie Taft Perfect Flex.




Cu noua gama Taft Perfect Flex, elastina este utilizata intr-un mod inovator si in produsele de hair-styling, aceasta fiind deja recunoscuta in industria produselor de ingrijire a pielii, datorita proprietatilor ei de a conferi elasticitate si rezistenta.



Pentru ca eu nu sunt o priceputa sa folosesc corect produsele de styling, am cerut ajutor Ioanei, prietena mea hair-stilist si mi-a explicat de-a fir a par cat de frumos ne putem aranja parul  in functie de tipul nostru de par si efectele dorite.

Spuma de par Taft Perfect Flex poate fi folosita pentru texturarea parului si pentru a conferi acestuia definire si rezistenta pe parcursul intregii zile. 
"Cand alegi sa folosesti spuma de par te sfatuiesc sa iei cantitati mici in ambele maini si apoi sa aplici pe par. In acest fel ajuti produsul sa se distribuie uniform fara sa incarci inutil.
Pentru parul mediu sau scurt cu fir subtire poti obtine un volum de invidiat daca aplici spuma la baza parului apoi apleaca-te astfel incat parul sa fie lasat in jos si perie-ti si usuca-ti parul incepand de la radacini. 
Pentru parul ondulat o cantitate mica de spuma este suficienta sa iti defineasca buclele naturale."

Eu am parul lungut, fir subtire si foarte moale asa ca folosesc spuma de par cand imi usuc parul pentru a tine sub control "ciufuleala" parului cand este proaspat spalat.


Cu fixativul am o relatie ceva mai prieteneasca pentru ca este rapid si usor de folosit, dar la fel de neprietenos daca il folosesti in exces. Ioana ne sfatuieste sa aplicam fixativul de la minim 30 cm de firele de par, iar pentru coafurile lejere chiar de la o distanta mai mare.

Cand am firele rebele  ( adica ciufulit de-a binelea ) de la parul proaspat spalat aplic putin fixativ pe perie si imi pieptan parul. Fixativul se va aplica uniform, nu se va vedea ca m-a ajutat, dar parul arata neted. Aceasta varianta o aleg mai des decat varianta cu spuma pentru ca este mult mai rapida, iar mie imi place sa las parul sa se usuce natural. Folosesc uscator numai cand sunt pe graba

No, no, no! Nu folositi sub nici o forma fixativ cand parul este intr-un ondulator sau placa pentru ca alcoolul din spray va va arde parul. Puteti folosi linistite dupa aceea cum procedez eu la bucle.
Pe parul uscat definesc suvitele pe care vreau sa le ondulez apoi le pun in ondulator. Dupa 10-20 secunde eliberez suvita, o reondulez pe degete si prind cu o clama ca sa stea tot rulata. Acum pot aplica un fixativ in interiorul buclei pentru a oferi o rezistenta mai mare. Dupa ce am terminat de ondulat toate suvitele dau jos agrafele si imi despart buclele cu degetele. Efectul va fi unul natural. Inca un puf de fixativ si sunt gata de plecare, iar coafura rezista all day and all night!

Eu am un fixativ si in kitul de make-up. Ce fac cu el? Fixez sprancenele rebele si v-am povestit mai pe larg in aceasta postare.

 Tot Ioana mi-a explicat ca produsele de calitate nu lasa pelicula alba dupa uscare, iar ambale produse din gama Perfect Flex de la Taft confirma calitatea pe care o iubesc. De asemenea, nu incarca si nu lipeste suvitele de par intre ele. Efectul dupa folosire este unul natural 

 Produsele se gasesc in hipermarketuri, online sau chiar la magazinul din colt. Pe rafturi veti zari ambalajul elegant auriu cu mov ( chiar de mult nu am mai facut un machiaj cu nuantele astea! ) in taburi circulare. Produsele le gasiti in tub de 250 ml pentru fixativ si 200 ml pentru spuma, iar gradul de fixare este puternica; nivelul 4. 
Imi place noua gama Taft si are si un raport calitate/ pret extrem de bun.

Voi ce preferati? Spuma sau fixativ?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , ,