Review - Eucerin Volume Filler

Anul acesta am folosit pentru prima data un produs Eucerin si m-am indragostit iremediabil. Am testat crema de zi si crema contur pentru ochi de la ei, iar in postarea de astazi va povestesc parerea mea despre ele.


Imi place sa cred ca am grija de tenul meu, iar fluctuatiile lui de mixt / deshidratat sunt datorate altor factori.  Desi am un bagaj genetic foarte bun in ceea ce priveste pielea, eu sunt constiincioasa in aplicarea unei creme hidratante zilnic, dar recunosc ca mai uit crema de ochi.
Despre inovatia laboratoarelor Eucerin am scris mai pe larg aici, iar eu folosesc crema de zi + crema de ochi Volume-Filler de la Eucerin inca din luna Mai.  
Conform formulei si celor scrise pe cutie, crema este destinata tenurilor uscate, insa tenul meu mixt cu tendinta de deshidratare i se potriveste la fel de bine.


Crema vine ambalata intr-un borcanel din plastic ( as fi preferat cu pompita, dar statisticile arata ca borcanelele sunt mai apreciate de consumatori ) , sigilata si prima data am mirosit-o. Am sesizat un miros usor floral, proaspat ce cred ca este de la extractul de magnolia continut de crema. Textura cremei este usoara nici prea grasa, nici prea light si intra repede in piele fara sa lase pelicula grasa.

Eu am folosit-o atat in sezonul cald cat si in sezonul rece si confirm ca se comporta foarte bine in ambele situatii. Singura precizare pe care doresc sa o fac este ca vara nu ajuta la reglarea sebumului ( nici nu are acest rol) si pe un ten gras este posibil sa nu se potriveasca. Eu avand zone uscate sau cu tendinta de deshidratare m-a ajutat tare mult si in sezonul cald.


Se comporta foarte bine si ca baza de machiaj, fondul de ten se aseaza foarte frumos pe tenul hidratat cu Volume-Filler si am folosit aceasta crema chiar pe clientele mele. Nu am observant pe nici un ten tendinta de a lasa pelicula grasa sau sa intre mai greu in piele. Adevarat si ca am preferat sa machiez intai ochii ca sa las timp suficient tenului sa absoarba crema.
Folosita pe perioada indelungat pielea ramane hidratata mai mult timp. Cum am ajuns eu la aceasta concluzie? Pai mi-am cmparat un aparat de masurare a caracteristicilor tenului si am urmarit stiintific evolutia tenului meu. Va confirm ca dupa o saptamana de folosit zilnic tenul isi ridicase nivelul de hidratare cu o unitate, iar dupa o luna de folosire a cremei a ajutat tenul sa isi pastreze aceleasi valori de hidratare ca in primele ore ale zilei. Concluzia pe care o trag de aici este ca acidul hialuronic chiar este present in crema si isi face treaba. Da, el este responsabil cu pastrarea hidratarii pe parcursul zilei.


In completarea acestei creme am folosit si crema pentru zona ochilor din aceasi gama. Ambalajul imi place mai mult decat cel al cremei pentru ca este tub din care dozez foarte usor cantitatea necesara. Crema are o textura usoara , este nevoie de putin produs pentru ambii ochi si intra rapid in piele lasand-o moale, fina si hidratata.
Eu nu am riduri produnde, ci linii fine de expresie asa ca nu pot confirma efectul de “filler”  insa pot confirma confortul pe care il am dupa aplicare.
Corect este asa aplici crema prin miscari usoare de tapotare, pe oasele din jurul ochilor, iar de acolo vasele de sange vor duce ingredintele exact  unde este nevoie de hidratare. In acest fel eviti accidentele de a scapa putina crema in ochi sau de a aplica prea multa, prea aproape de ochi. Nu mai amintesc ce ar insemna sa scapi in ochiul clientei niste crema.
 La fel, am folosit crema de ochi si pe clientele mele cu diferite tipuri de ten sau caracteristici ale liniilor din jurul ochilor si totul a fost ok; crema s-a absorbit repede, nu a destabilizat produsele de machiaj aplicate ulterior.

De asemenea, crema de ochi am mai folosit-o pe buze. Imi place mai mult decat un balsam clasic de buze pentru ca are o textura mai usoara si este absorbita mai repede la nivelul buzelor oferind hidratare si netezime. Asta m-a ajutat sa aplic rujuri rezistente fara sa arate buzele uscate.

In concluzie Eucerin Volume-Filler mi-a fost alaturi in acest an, sunt produse care hidrateaza foarte bine si ma bucur ca le-am acordat o sansa.

Voi ati incercat Eucerin?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , ,