Review &Swatch: Shimmer Powder 02 Rose Pearl Estee Lauder


Cu Estee Laudeer am o relatie cam speciala, pentru ca este unul dintre primele branduri intrate in kitul meu profi de makeup artist. Evident ca a fost vorba despre fondul de ten Double Wear si de atunci am in kit permanent ceva produse ale acestui brand. Astazi vreau sa va vorbesc despre iluminatorul pudra de la ei, pe care il iubesc de mai bine de doi ani si l-am folosit aproape in 90% dintre machiajele mele sau ale clientelor.




Iubesc iluminatoarele sub toate formele lor: creme, geluri sau pudre. Shimmer Powder 02 Rose Pearl de la Estee Lauder este pudra, ambalat frumos intr-o cutie luxurianta aurie.
Textura lui fina, usor irizata cu particule ce difuzeaza lumina imi permite sa il folosesc oricum imi doresc: singur ca iluminator, ca fixator pentru iluminatorul crema, il aplic cu degetele, cu pensula, you name it! Efectul este mereu frumos.

Daca vrei sa iti evidentiezi punctual anumite trasaturi, atunci foloseste-l numai acolo. Mie imi place sa il folosesc in coltul intern al ochiului, pe arcada, pe pomete, pe puntea nasului ( in machiajele de seara ), pe "arcul lui Cupidon" al buzei superioare sau chiar peste ruj pentru un plus de volum.
Textura lui imi permite sa il folosesc si pe intreaga fata pentru ca ofera o stralucire delicata, iar pentru tenurile terne, nuanta lui naturala de roz va adauga stralucire si vei obtine acel afect "fresh"


Chiar daca alegi sa il aplici pe intreaga fata, dar vrei sa patrezi efectul 3D al fetei cu centrul putin mai luminat, poti foarte usor sa atenuezi din efect prin aplicarea unei pudre matifiante pe extermitatile fetei. Este un truc simplu si de "soft glow" atat de in voga anul asta.

Produsele Estee Lauder se gasesc in parfumerii, iar in perioada sarbatorilor le gasiti in seturi, editie limitata la preturi avantajoase. Si eu am aceasta pudra dintr-un astfel de set alaturi de un ruj si o paleta de farduri.

Le-ati identificat usor in poza de grup, da?
Ideea de baza este ca un astfel de produs nu trebuie sa lipseasca din port-fardul tau, iar eu recomand Estee Lauder.

Voi cu ce brand aveti iubire eterna?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,