The skincare TAG

De ceva vreme am descoperit acest tag printre colegele mele bloggerite si am decis sa il preiau. Mi-a placut ideea asa ca iata-l:




1. Descrie rutina ta de ingrijire a tenului in 5 cuvinte: Corecta, adaptata nevoilor tenului meu.
Pfiu ca greu este sa te limitezi la cinci cuvinte cand o rutina de ingrijire este atat de complexa. Daca nu stii ce de factori sa tii cont cand iti alcatuiesti o rutina de ingrijire iti recomand acest articol, in care tratez mai pe larg acest subiect.
2. Care este tipul tau de ten? Am un ten mixt, pori mariti, puncte negre si cu tendinta de deshidratare. Este si usor sensibil la rece si prea cald.
3. Cel mai bun inamic impotriva cosurilor? Nu m-am luptat cu aceasta problema, insa cosurile razlete le anihilez cu solutii locale special concepute pentru efect rapid. Acum arma mea secreta este batonul de la Thursday Plantation cu extract de tea tree.
4.  Care este produsul tau preferat pentru ingrijirea tenului? Serumul asta ca sa ma limitez la unul.
5. Servetele demachiante: da sau nu? Numai in cazur de maxima urgenta si numai pana ajungi acasa. Eu am niste servetele de acest gen si le tin in geanta. Le folosesc cand vin de la o petrecere si cand ajung acasa ma demachiez cu lapte demachiant sau lotiune micelara. Nu ma incred exclusiv in aceste seretele.
Toner:  da sau nu? DA! Rolul lotiunii tonice este sa stabilizeze PH-ul si sa pregateasca tenul pentru hidratare. Chiar daca ai tenul uscat sau sensibil exista pe piata produse cu efect hidratant sau foarte usoare.
 Produse high end pentru ten sau produse high end de machiaj? Pentru ten daca ar fi sa aleg.
Care e cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru ingrijirea tenului tau? Nu mi-am pus nimic dubios pe fata. Poate ceva masti hand-made cu ou, banane, iaurt, dar nu este atat de dubios.
9. Cele mai bune sfaturi pentru un ten mai frumos: Fi atenta la evolutia lui, ofera-i numai produsele de care are nevoie, exfoliaza-l saptamanal, rasfata-l cu masti si serumuri. Ai grija de el pentru ca ai exact tenul pe care il meriti!

Cam scurt acest tag!
Pentru ca sunt curioasa despre rutina voastra, dragele mele cititoare va rog sa imi lasati in comentarii rutina voastra de ingrijire sau raspunsurile la cele 9 intrebari/

Pentru colegele mele bloggerite nominalizez pe:
- Monica Tone 
- Ani de la BeautyBarometer
- Maria de la Sudessa
-Maria de la Blogul Pandorei
- Anne de la Lola`s Box
- Laura de la ChicBoutique
- Ira de la KindofIra
- Oana Stan
- Maria Mirabela de la http://cheriebellemarie.blogspot.ro/
- Alina Anghel
- Loredana de la Lory`s Blog
Pana data viitoare, 
Kisses from Dana!

Etichete: , , ,