Machiajul pentru Valentine`s Day

Nu imi amintesc sa fi facut vreodata tutoriale specifice acestei sarbatori, dar iata cum zicala "niciodata sa nu spui niciodata" se aplica si in cazul meu.
Cu mare drag m-am revazut cu Maria de la www.sudessa.com si am pus la cale acest nou filmulet. Pe Maria o puteti recunoaste si in filmuletul cu propunerea de machiaj pentru Revelion, dar sa revenim la Valentine`s Day:




Produsele folosite sunt:
- BB Cream de la Lioelle
- corector woterproof de la Makeup Atelier Paris
- pudra libera translucida Numeric Proof
- blush mat in nuanta Natural din paleta de blush-uri de la Numeric Proof

Pentru machiajul ochilor am folosit:
- fard cremos in nuanta 09 de la Wjicon
- pigment Ice Pink de la Numeric Proof
- farduri mate din paleta de la Numeric Proof ( review )
- creion Khol 04 Lilectric de la Essence
- creion pentru sparancene de la Artistry
- mascara Scandal Eyes Xtreme de la Rimmel ( review )

Pentru buze
- Burjoise Velvet Edition nr 09 Happy New Year

Eu zic ca este un machiaj simplu de realizat, chiar si pentru fetele incepatoare. Voi ce spuneti?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

Etichete: , , , , , , , , ,