Tot ce trebuie sa stii despre pudrele bronzante


Acum sezonul cald si-a intrat pe deplin in drepturi, iar noi toate ne dorim piele stralucitoare si bronzata, dar pana obtinem mult-visatul auriu pe piele zic sa scoatem la inaintare arsenalul de bronzere.



In acest articol mi-am propus sa va impartases cate ceva despre fiecare pudra in parte si sa va ghidez putin in folosirea corecta a lor.

Pudrele bronzante se gasesec in multe nuante, finnish-uri sau texturi, iar locurile corecte de aplicare a lor sunt acele portiuni ale fetei, care natural sunt "lovite" de soare: inaltimea pometilor, varful nasului sau deasupra sprancenelor.

Pudrele bronzante mate se folosesc atat in conturarea si sculptarea fetei cat si ca pudre de fixare.
In ambele cazuri va sfatuiesc sa aplicati cu moderatie pentru a nu crea pete pe ten. Daca alegeti sa va sculptati fata cu o astfel de pudra, va trebui ca inainte sa fixati bine fondul de ten cu o pudra ( translucida de preferat ) si abia apoi intensificati zonele de "adancire".
Eu am doua astfel de pudre, despre care va vorbesc putin mai jos.



Despre pudra in editie limitata de la Sephora pot sa va insiruiesc vrute si nevrute pentu ca imi place foarte mult. Are o textuta usoara, matasoasa si ambalajul atat de colorat. M-am bucurat cand am "prins-o" la beauty swap.
Imi place ca are o cantitate generoasa de produs ( 30 g ) si un miros placut, de vacanta! Nu ma deranjeaza  deloc acest aspect, ba din contra.
Nuanta este deschisa, ceea ce o face potrivita pentru orice anotimp fara sa arate ciudat pe fata. poate fi folosita fara retineri pentru fixarea intregii baze, iar pe zonele de conturare poti insista pentru a crea umbrele.

Despre celebra si Chocolat Soleil de la Too Faced nu mai am de spus prea multe pentru ca o folosesc continuu de prea multi ani. Sa fie spre 5. Oricum v-am povestit de ea in filmuletul despre noutatile Sephora si nu mai am nimic atceva de adaugat. Este must have, macar odata in viata, pentru orice iubitoare de frumos.

Quick tip: daca nu ai un bronzer mat sau nu folosesti foarte des acest tip de produs, deci nu consideri necesara aceasta investitie, poti folosi un fard maro mat strict pentru conturare!

Pudrele bronzante cu efect satinat / iluminator trebuiesc folosite cu mare atentie pentru fixarea bazei pentru ca vor crea un efect de ten gras, sebum in exces. In schimb poti sa dai stralucire tenului ca o "tusa de final" cu ce ti-a mai ramas pe pensula.
Cel mai des eu le folosesc ca blush.


Pudra Pro Bronze Fusion de la Make Up For Ever este cea mai spectaculoasa din colectia mea atat pentru efectul fin de iluminare cat si pentru textra ei de gel. Ce inseamna, practic, asta? Inseamna ca nu va incarca tenul chiar daca vei scapa mai mult produs din pensula.
Oricum i-am dedicat deja un review pe blog, asa ca despre Pro Bronze Fusion ( review, swatch ) poti citi deja in amanunt toate detaliile.


Pudra MAC Mineralize Skinfinnish in nuanta Warm are un efect fin de iluminare si o folosesc pe pometi spre inaltimea lor. Daca pui o cantitate extrem de mica, pote fi folosita si pentru iluminarea intregii fete sau pe zonele focusate. Cel mai des o folosesc ca blush cand imi doresc stralucire.


Pudra Inglot este de departe cea mai versatila dintre pudrele mele din aceasta categorie. Cele cinci nuante se contopesc frumos pentru a ilumina fata sau pometii, dar fiecare nuanta poate fi folosita individual pentru diverse scopuri.


Pudra in editie limitata de la Sephora are si ea avantajele ei, cantitatea mare de produs la un pret foarte bun si o calitate superioara. Arata senzational cu printul de pe cutie, dar si produsul in interior. Si aceasta pudra poate fi folosita ca iluminator daca alegi dungile cele mai deschise, pentru conturare daca alegi dungutele cele mai inchise ( au finnish mat ), dar cel mai spectaculos efect il obtii daca le amestec pe toate si ai un blush bronzant cu finnish usor perlat. Particulele iluminatoare sunt foarte fine in aceasta pudra si asta o face atat de diafana.

Quick tip: Poti folosi un fard iluminator cu particule aurii sau cupru peste blushul tau adaptat noii nuante de piele.

Pudrele bronzante stralucitoare / gliterrate sunt de departe cele mai spectaculoase, insa eu le recomand exclusiv pentru machiajele de seara si cu moderatie. Daca au nuante deschise folositi-le ca iluminator, iar daca sunt medium-tan sau deep-tan categoric numai ca blush si pe decolteu.

Eu am o pudra de la Max Factor Creme Puff Bronzer

Quick tip:
1. Poti obtine acelasi efect daca adaugi un pigment auriu gliterrat peste bronzerul tau mat sau satinat. Eu folosesc pigmentul Ice Gold de la Numeric Proof.
2. O alta varianta este sa folositi o baza de machiaj cu particule de glitter fie sub fondul de ten, fie peste el. Daca alegi prima varianta ( baza gliterrata sub fondul de ten ) o poti aplica atat pe intreaga fata cat si in punctele pe care vrei sa leiluminezi. Daca pui peste fondul de ten, atunci numai pe punctele ce doresti sa le scoti in evidenta!
Eu am baza de la Parisax ( destul de gliterrata ) si Mac Prep & Prime ( este mult mai fina)


Bronzere cremoase sau lichide. le poti folosi singure sau sub fard, blush iluminator, dar le mai poti combina si cu fondul tau de ten. Aceasta textura este extrem de versatila!
Eu am un astfel de produs, iluminatorul de la MeMeMe in nuanta Oyster Gold, insa imi doresc de mult UpLift de la Make Up for Ever.


Evident ca poti improviza si poti obtine efectul acela stralucitor in mai multe moduri:
1. un pigment bronz il lichefiezi cu Duraline ( review ), il aplici pe pomete si nu il mai fixezi cu pudra
2. un blush cremos il aplici pe pometi si apoi fixezi cu  un bronzer iluminant sau un pigment nu foarte intens.
3. blushul cremos mai poate fi combinat si cu un iluminator lichid pentru a obtine efectul maxim de stralucire si iluminare.

Stiu ca este o postare lunga, insa sper ca ati avut rabdare sa o parcurgeti pana aici, sper ca va este de folos si daca aveti intrebari sau stiti voi alet trucuri, va astept cu un comentariu mai jos.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , , , , , , , ,