Guest Post: Review comparativ Nivea In Shower

Astazi revin pe blog cu un alt Guest Post. Loredana scris cu pasiune pentru frumos pe blogul ei loredanamanciu.ro/.

Eu am provocat-o sa ne faca un review comparativ intre cele doua lotiuni In-Shower Body Milk si In-Shower Body Lotion cu efect de fermitate.


Mai jos gasiti parerea ei:

"Pentru ca draguta de Dana mi-a oferit sansa sa testez un produs minunat de la Nivea, astazi doresc sa va vorbesc despre el, pentru ca l-am folosit si mi-am format o parere despre el.
Acest produs este o varianta mai noua a laptelui de corp hranitor sub dus - despre care am scris mai multe intr-un review intreg pe blog, cunoscut mai degraba sub denumirea In-Shower Body Milk.
Dana mi-a facut o mare bucurie cand mi-a oferit spre testare In-Shower Body Lotion Firming cu coenzima Q10, care este un produs diferit fata de In-Shower Body Milk.


In primul rand: primul produs mentionat este un lapte de corp, cu ulei de migdale pentru pielea uscata, in timp ce al doilea produs este o lotiune pentru pielea normala/uscata, ce contine particule de coenzima Q10 si mentol.


In-Shower Body Lotion Firming este genial! Toate doamnele si domnisoarele ar trebui sa incerce macar o data acest produs si cu siguranta s-ar regasi in baia lor si in cosul de cumparaturi destul de des dupa terminarea unui flacon! De ce spun asta? Pentru ca este pur si simplu minunat! Ideal si grozav in zilele caniculare, in zilele in care avem nevoie de un implus pentru o noua zi, in serile in care ne dorim putina racoare! Este un produs cum nu am mai incercat pana acum si va spun sincer ca isi merita banutii!


Dupa ce aplici gelul de dus preferat si te clatesti, aplici aceasta lotiune de corp pe pielea umeda…imediat simti cum racoarea te ademeneste si nu vrei sa se termine! Particulele galbene care seamana cu mici perle ofera pielii un gomaj fin. Senzatia de racoare se mentine pe piele cateva ore bune dupa utilizare! Eu m-am indragostit de acest produs inca de la prima utilizare si pot spune si eu ca este revelatia verii! :)
Ambele produse se folosesc la fel si ofera hidratare pielii inca din dus, insa al doilea ofera si o senzatie incredibila de racorire, usor mentolata si de durata!

O sa incerc sa fac o comparatie intre cele doua produse incercate de mine!


Asadar, comparand aceste doua produse clar merita In-Shower Body Lotion Firming cu Q10 si mentol si ii dau nota maxima, in timp ce lui In-Shower Body Milk ii ofer nota 8!"

Acestea au fost randurile scrise de Lory si ma bucur ca i-a placut produsul. Eu inca nu l-am incercat, insa cand o voi face revin si eu cu un review.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , ,