Benefit They`re Real Mascara, Review

Nu de mult, am inceput sa acord mai multa atentie brandului Benefit asa ca iata-ma-s la un nou review pentru produsele lor si, din nou, ador rezultatul obtinut.

Ca sa nu va mai tin in suspans, va spun ca "V-ati prins!" este vorba despre They`re Real Mascara, best-sellerul Benefit.


Eu am aceasta mascara in doua variante de culoare: maro si negru.
Incepem cu ambalajul semnatura pentru produsele din gama They`re Real. Tubul mascarei este metalizat, ceea ce ii da o nota moderna, futurista.


Urmatorul aspect care mi-a atras atentia a fost periuta de aplicare. Intotdeauna i-am acordat o importanta aparte aplicatorului si il consider direct responsabil de succesul unei mascara, urmat la mustata de formula si textura.
Periuta lui They`re Real Mascara este din plastic, alungita si cu peri de diverse marimi pentru a invalui fiecare geana, indiferent de lungimea ei sau pozitionare.


Situeaza periuta orizontal, la baza genelor, aplicand cu miscari in zig-zag pe toata suprafata acestora, pentru un efect de alungire si volum. Pozitioneaza vertical pentru a curba si a separa, efect obtinut datorita perilor in forma rotunjita din varful periei de aplicare.


Imi place They’re Real pentru ca ofera genelor mele curbare, alungire, dar si un plus de volum. Formula se aplica usor si se usuca repede, fara a incarca privirea.  Nu curge, nu se intinde, nu se faramiteaza.
Eu nu am formula waterproof, insa rezistenta lui este foarte buna. L-am purtat atat pe vreme foarte calduroasa cat si pe umezeala si pe genele mele a rezistat foarte bine pana la demachiere.

Singurul lui minus este pretul ridicat, insa il gasiti in majoritatea kiturilor Benefit, asa ca poti incerca varianta mini pentru nuanta black.

They`re Real Mascara pe maro este la fel de spectaculos si intens. Il recomand pentru machiajul de zi, pentru birou. Va garantez ca nu veti simti nevoia unei mascara neagra, dupa cum observati si in fotografiile de mai sus
Daca preferati albastrul este bine sa stiti ca They`re Real Mascara exista si in nuanta Beyond Blue. 

Voi ati incercat aceasta mascara?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , , ,