Colectiile de Craciun de la Yves Rocher

Chiar daca pe site-ul celor de la Yves Rocher sunt deja prezente noile colectii de Craciun, ieri a fost lansarea oficiala in magazine. Frumos decorat cu globulete aurii ce impodobesc bradutii, magazinul m-a introdus lin in atmosfera de sarbatoare.






Febra cadourilor m-a prins deja pentru ca am o lista intreaga.
In fiecare an, cei de la Yves Rocher ma surprind placut cu aromele in editie limitata si anul acesta nu face exceptie: Portocala confiata cu scortisoara, portocala cu migdale, vanilie picanta sau mar copt.


Gama cu mar este senzationala. Am mirosit un gel de dus si imi venea sa il pun pe paine ( recunoasc ca imi era cam foame ).


Aroma marului delicios accentuata de notele dulci, vanilate o veti regasi in produsele intregii colectii.

Mirosul de vanilie imi place in orice! Este savuros, intens si cald, ideal pentru sezonul rece.


In aceasta colectie te poti bucura de uleiul pentru baie, care sub dus se transforma intr-un val parfumat de vanilie lasand pielea matasoasa.
Gama este completata si de gel de dus nectar, lapte sidefat pentru corp si balsam de buze.

Portocalele proaspat decojite trezesc amintirile copilariei, cand numai in aceasta perioada ne bucuram de parfumul si dulceata lor. Acum totul s-a schimbat, iar de la Yves Rocher te poti bucura de gel de dus nectar, lapte sidefat pentru corp, gel de dus gomant, balsam de buze, sapun-gel pentru maini sau crema de maini.


Eu am testat putin texturile si va spun ca la crema de maini mi-a ramas gandul. Are o textura foarte usoara si a intrat in piele rapid. Pielea mi-a ramas parfumata multe ore dupa acea.

Gama Portocala confiata si migdale ofera acelasi parfum al portocalelor confiate, insa indulcite de aroma migdalelor. Predominant ramane parfumul de portocale.


In aceasta colectie ai tot  gel de dus nectar, lapte pentru corp, gel de dus gomant, balsam de buze, sapun-gel pentru maini si  crema de maini.

La capitolul machiaj imi doresc ( de cand am zarit-o pe site ) pudra stralucitoare in editie limitata.


Are o textura matasosa si imi place cum se vede. Finnishul este stralucitor, gliterrat si fin. Este ideala pentru machiajele din aceasta perioada. 

De asemenea, puteti sa va bucurati si de doua palete de farduri, tot in editie limitata. 


Cum tot magazinul era decorat de sarbatoare, Yves Rocher va asteapta cu pachetele gata facute pentru a le oferi cadou. Nu lipsesc noile colectii, dar si parfumuri sau produse de ingrijire. 



 La seturile de parfumuri mi-a atras atentia preturile foarte atractive si desigur So Elixir Bois Sensuel caruia i-am dedicat un review pe blog si este preferatul meu din acest moment.


Foarte dragut este ca seturile vin gata ambalate, iar tie iti ramane numai sa le daruiesti. Gasesti variante in casetute de la mai toate parfumurile Yves Rocher. 
Daca sunteti curioase de colectia mea de parfumuri Yves Rocher, va invit sa cititi o postare mai veche aici, dar promit ca revin cu un update pentru ca s-a mai imbunatatit situatia. 

Eu am fost ieri sa vad si sa miros noile produse si am plecat cu un wish-list mare cat o zi de post si am descoperit un nou parfum barbatesc. Este vorba despre Comme une Evidence pentru barbati pe care il voi cumpara cu prima ocazie. Miroase divin.


Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , ,