Inglot YSM Cream Foundation, Review

Mult timp am fost obsedata de fonduri de ten cu acoperire cat mai mare, cat mai mate si evident sa arate bestial pe ten. Ei bine, cand am devenit makeup artist, am inteles cu adevarat care este rolul fondului de ten si in cate moduri te poti juca cu el. Acum prefer finnishul semi-mat, natural si fondurile de ten buildable.
Fondul de ten Inglot YSM Cream foundation indeplineste criteriile cerute de mine, motiv pentru care voi cititi acest review pe blog.



Prima data l-am pus la treaba in cadrul unuia dintre workshopurile susutinute de mine si pe masura ce l-am descoperit, am realizat ca este un fond de ten ideal pentru incepatori, dar nu numai.

Produsul are un ambalaj foarte simplu si usor de pastrat, sub forma unui tub din plastic, fara pompita. Desi altadata as fi spus ca este un dezavantaj ( in continuare prefer pompita ) acum vad ca produsul il dozez eu cat vreau eu ca sa imi obtin nuanta dorita. Plus ca tubul  este usor de transportat si se strecoara bine in kitul ( si asa supraincarcat ) nostru PRO. Eu am nuanta 40 si 52  sa le combin cum vreau.



Este un fond de ten cu o textura fluida, cremoasa ce se intinde foarte usor. Este necesara o cantitate foarte mica de produs pentru intreaga fata. Acoperirea lui YSM Cream foundation este medie, buildabile si are un finnish semi-mat, natural.
Aplicat intr-un strat subtire, cu degetele, veti obtine o acoperire mica, insa daca alegeti pensulele pentru aplicarea lui veti obtine acoperirea medie.   Daca aveti nevoie de acoperire mai buna pe unele zone, atunci puteti sa mai adaugati un strat subtire pe acele zone.


Am postat AICI un articol despre graduarea acoperirii unui fond de ten in functie de instrumentele folosite.

Pe ambalaj scrie ca este potrivit tuturor tipurilor de ten, insa daca vrei un ten supermat, te poti ajuta de o baza matifianta si de pudra. Poti obtine un finnish-ul mat dorit dupa ce il fixezi cu pudra matifianta, dar eu am observat ca efectul nu va dura mai mult de cateva ore, insa stralucirea care iese la iveala nu este foarte puternica, ci intervine acel finnish natural al fondului de ten.

Rezitenta este foarte buna, cam  10-12 ore (ajutat de baza si pudra ). Pe mine ma multumesc atributele acestui fond de ten si il gasesc ideal pentru oricine pentru ca este versatil atat din punct de vedere al acoperirii cat si al finnish-ului obtinut.
Arata senzational in poze, se lucreaza super usor cu el si nu incarca tenul.


Fiind o textura cremoasa, mi se pare ideal si pentru sezoul rece, sezon ce tocmai isi intra in drepturi.

Voi cum preferati fondulde ten? Mat, dewy, natural?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , ,