Str8 6G Force. Review & Cadouri de Craciun

Prin intermediul blogului, am avut bafta sa ma bucur si de aromele mele preferata cand vine vorba despre produsele pentru el, asa ca mi-am pus barbatul la treaba. Astazi incerc sa sintetizez intr-un scurt review spusele lui despre produse.




Prima data a incercat antiperspirantul, pentru ca tocmai ce i se terminase cel de dinainte. Nu stiu daca avea de gand sa il incerce e acesta ( mai are un Str8 si inca unul de la alt brand ), dar i l-am bagat sub nas pe motiv ca este cel mai nou si mai misto dintre toate.

Sotul meu nu prea face nazuri cand vine vorba de geluri de dus, insa la antiperspirante trebuie sa indeplineasca niste treburi.

Antiperspiantul Dry Force de la Str8 ii este pe plac. Mie mi se pare o idee mai dulceag in comparatie cu celelalte pe care le-a incercat, insa nu taie din masculinitatea aromei. As spune ca indulceste cumva taria unui parfum tipic masculin.

Pentru ca sotul meu este un model de urmat ( eu sunt incapatanata si nu il urmez ) merge si la sala, asa ca un antiperspirant este must-have in ganta lui. In cazul nostru mai mult decat atat pentru ca sala este la serviciu si el merge in pauza de pranz. Nu incape indoiala ca dupa dus trebuie!

Eu: Iubire este bun sprayul ala nou?
El: Mda
Eu: Pai ce iti place? Miroase bine?
El: Da, miroase
Eu: Bun! Si efectul antiperspirant functioneaza?
El: ( verifica ) Da, functioneaza :))))

Serios. cu clestele i-am scos vorbele din gura.

Sprayul Str8 are un aspect aerodinamic cu un sistem de inchidere-deschidere usor de folosit si asigura dubla protectie ce rezista pana la 48 h. Formula imbunatatita Cool&dry combate mirosurile neplacute si urmele albe, pastrand senzatia de prospetime pe intreaga perioadă a utilizarii.


Gelul de dus este potrivit si pentru improspatarea parului, vine in ambalajul clasic Str8 si are culoarea verde / galbui neon. Initial am crezut ca este ambalajul asa, insa nu, produsul este.

6G Force imbina puterea celor 6G: goji berry, guarana, ginseng, ghimbir, guava si green coffee (cafea verde). Ingredientele au un efect de reincarcare a bateriilor, iar aroma condimentata energizeaza simturile. 6G Force Hair + Body este potrivit pentru o curatare in profunzime a scalpului si parului. Este tot ce iti trebuie in geanta de la sala mai ales ca se pastreaza cateva zeci de minute pe piele. Ne place, zau!

Sper ca v-ati distrat citind acest review, iar de data viitoare il descos si facem review-uri profi.

Voua va plac aromele Str8? Pai daca va plac iata ce alte variante puteti alege pentru cadoul lui de Craciun. Va avertizez ca urmeaza foarte multe poze ce va poate tenta maxim.Eu am ales cate una din fiecare.

Pachetul Red Code – pentru bărbatul care descifreaza provocarile

Natural Spray (85 ml)+ Deo Spray (150 ml), pret 27 lei

Cel care este dependent de adrenalina va aprecia STR8 Red Code la adevarata sa valoare – un parfum curajos, compus din note dulci-proaspete-amarui.

Eau de Toilette (100 ml) + Deo Spray (150 ml), pret 45 lei
After Shave Lotion (100 ml) + Deo Spray (150 ml), pret 32 lei


After Shave Lotion (50 ml) + Deo Spray (150 ml) + Shower Gel (250 ml), pret 35 lei

Pachet Rebel – pentru barbatul nonconformist care traieste dupa propriile reguli

Eau de Toilette (100 ml) + Deo Spray (150 ml), pret 45 lei


Barbatul Rebel lupta pentru ce crede, iar parfumul pe care il poarta trebuie sa-i completeze ambitiile si curajul. Gama STR8 Rebel il descrie perfect.

After Shave Lotion (50 ml) + Deo Body Spray (150 ml), pret 27 lei


Pachetul STR8 Original – pentru barbatul clasic

Deo Natural Spray (85 ml) + Deo Spray (150 ml), pret 27 lei

Autentic, barbatul Original isi intregeşte aura cu notele picant-lemnoase ce ii subliniaza atitudinea galanta. Clasic, Original, 100% masculin.


After Shave Lotion (50 ml) + Deo Body Spray (150 ml), pret 27 lei

Pachetul STR8 Freedom – pentru barbatul care iubeşte provocarile

After Shave Lotion (50 ml) + Deo Body Spray (150 ml), pret 27 lei

Barbatul Freedom iubeste libertatea, iar notele jucause fresh& condimentate, cu atingeri lemnoase alaturate indranet, dezvaluie curajul celui neimblanzit de reguli.

Deo Natural Spray (85 ml) + Deo Spray (150 ml), pret 27 lei
Eau de Toilette (100 ml) + Deo Spray (150 ml), pret 45 lei

Pachetul STR8 Oxygen – pentru barbatul relaxat, care se remarca prin naturaletea sarmanta

After Shave Lotion (100 ml) + Deo Spray (150 ml), pret 32 lei

STR8 ii dedica gama Oxygen barbatului aflat mereu in actiune, care impresioneaza prin sarmul innascut si datorita caruia poate trece mai repede peste provocari.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , ,