Galeria brandurilor romanesti: GEROVITAL

Astazi este 01 Dec, Ziua Nationala a romanilor. Eu vreau sa sarbatoresc asa cum cred de cuviinta; printr-o serie de postari despre brandurile cu care si noi ar trebui sa ne mandrim.

Incep aceasta "galerie" a brandurilor romanesti cu Gerovital, pentru ca mi se pare ca a fost cel mai prezent brand in 2015. Ca o mica retrospectiva, Gerovital a incheiat anul 2014 cu lansarea gamei H3Derma, iar in 2015 totul a crescut frumos si natural.



Anul acesta au lansat cateva noi game ( Happiness, Gerovital H3Derma Sun, primul antiperspirant cu acid hialuronic ), au marit gama H3Derma si spre sfarsitul anului au cules roadele: se numara printre preferintele romancelor si au fost premiati. BRAVO!

Simt nevoia sa va povestesc despre produsele mele preferate de la acest brand, pentru ca daca as prezenta acum exact toate produsele pe care le-am incercat, as scrie cat pentru o sapamana.

Produsul preferat ramane Fluidul de curatare si demachiere fata si ochi din gama H3 Derma + si sunt tare curioasa sa incerc noua lor apa micelara.
Fluidul de cuatare si demachiere fata si ochi este un produs nelipsit din rutina mea de curatare a tenului si ii sunt fidela de un an, deja. Este lucru mare, nu?
Acest produs curata delicat tenul, miroase discret si este un produs cu ingrediente blande cu pielea. Mie imi place sa il folosesc prin miscari de masaj facial, exact ca in filmuletul de mai jos.



Chiar daca nu folosesc acest demachiant in videoclip, important este sa luati aminte miscarile si sa va bucurati de curatarea si sanatatea tenului vostru.

Pe locul doi se gasesc antiperspirantele cu acid hialuronic. Este inovatia celor de la Gerovital si mi se pare un castig extraordinar ca sa fii protejata impotriva mirosurilor neplacute si in acelasi timp, acidul hialuronic stimuleaza refacerea rezervelor de apa eliminate de organism, dar si hidrateaza zona axilei sau previne iritatiile.

Imi place foarte tare aroma Diamond, urmat de Sapphire si Pearl.


Un alt produs preferat este masca hidratanta racoritoare cu zmeura din gama Happiness. Stiti deja cat de mult mi-a placut gama Happiness si este firesc sa nu lipseasca de la preferate. Masca cu zmeura are o textura usoara, mirosul intens de zmeura te va binedispune maxim. Pentru ca nu am program de birou, eu mi-am permis sa o aplic dimineata pentru un plus de energie pentru minte si ten. O recomand cu mare drag.


Produsele romanesti Gerovital H3 Derma+ sunt disponibile consumatorilor la preturi accesibile in farmacii si pe site-ul companiei: www.farmec.ro.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , ,