Galeria brandurilor romanesti: Ivatherm

Ivatherm este unul dintre brandurile romanesti care este cunoscut pe plan european. Nu stiu exact ce simt in legatura cu acest brand, insa stiu sigur ca de fiecare data cand se lanseaza produse Ivatherm eu VREAU! Si am vrut pana am avut, am inca, cateva produse.



Ivatherm, nu este un simplu brand romanesc. este un brand care are ca materie prima chiar apa termala de la Herculane, deci cand un brand romanesc foloseste materie prima romaneasca rezulta superproduse.

Apa termala Herculane izvoraste din Muntii Cernei, dintr-un izvor natural termo-salin de mare adancime. Apa "vie", pura are un continut echilibrat de saruri minerale si oligoelemente indispensabile pielii.

Imi place la nebunie crema hidratanta GlycoLift. Aceasta crema cu efect de lifting este recomandata tuturor tipurilor de piele matura (sensibila, normal/mixta sau uscata). Datorita ingredientelor inovatoare obtinute prin glycobiotehnologie, crema are efect imediat si pe termen lung de netezire a ridurilor, cresterea luminozitatii tenului, oferind incantatoarea senzatie de “stergere a timpului”. Ajuta pielea sa combata imbatranirea intrinseca si extrinseca si sa isi recapete fermitatea si elasticitatea.

Eu o folosesc de ceva timp, asa ca urmeaza un review.


Pe locul doi, desi se aplica inaintea cremei hidratante, regasesc serul cu efect de lifting GlycoLift. La fel ca si crema de zi, serul este recomandat tuturor tipurilor de piele, iar efectele sunt vizibile imediat si se pastreaza timp indelungat.
Si pe acesta il folosesc de mult timp, iar daca este sau nu asa veti citi pe blog.


Sa respectam traditia, pe locul trei avem Lotiunea micelara. Este o lotiune micelara formulata cu o tehnologie noua potivita oricarui tip de ten, chiar si celui sensibil sau cu dificultati majore: dermatita seboreica, cuperoza, piele matura sau uscata. Ultraeficace, ultracalmanta, curata, demachiaza fata, ochii si buzele. Toleranta oculara excelenta. Inlocuieste cu succes demachiantul clasic, dar si lotiunea tonica.

Aceasta lotiune micelara eu nu am avut-o niciodata full-size, dar intotdeauna am primit cate o lotiune travel-size ( 100 ml ) de pe la reviste, cadou la comanda sau in alte promotii. Mi se pare o lotiune micelara foarte buna, isi face treaba bine, insa nu curata machiajul ochilor prea repede si nici pe cel waterproof. Oricum, eu recomand exclusiv demachiantele bifazice pentru zona ochilor ( atunci cand exista machiaj ), dar pentru incheierea demachierii lotiunea micelara este cea mai buna alegere.
Pentru ca tot va vorbesc despre importanta ingrijirii corespunzatoare a tenului, tonifierea nu trebuie sa lipseasca din ritualul tau. Daca nu folosesti o lotiune tonica clasica, atunci lotiunile micelare sunt o alternativa excelenta, iar lotiunea micelara Ivatherm un must.

Eu mai testez si fondul de ten Joviale, insa este o nuanta foarte deschisa si nu l-am folosit suficient de des incat sa imi formez o parere. Acum vine iarna, iar tenul meu se va deschide si sigur revin cu un review curand.

Voi folositi produse Ivatherm?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , , , , ,