Ivatherm Ser cu efect de lifting GlycoLift. Review

Sunt sigura ca stiti cat de importante sunt serumurile intr-o rutina de ingrijire a tenului. Daca avem in ecuatie un ten uscat, cu atat mai mult nu trebuie sa le ocolim. Dupa implinirea pragului de 30 de primaveri ( pentru unele dintre noi, crucial prag! ) devine obligatoriu, indiferent de tipul de ten.

Eu am tenul gras si, cu timiditate, am introdus serumurile in rutina mea, ba chiar am incercat si ceva uleiuri faciale. Va vine sa credeti?



Serul GlykoLift de la Ivatherm este primul ser facial full-size pe care il incerc.Va spuneam eu ca timid am inceput.
Numele de GlycoLift ii vine de la glycobiotehnologie. Glycokinele sunt zaharuri naturale, obtinute cu acuratete exclusiv prin biotehnologie, ce imita din punct de vedere structural si functional structurile de oligozaharide din piele actionand in lant efecte benefice asupra tenului stimuland productia a numeroase macromolecule (laminina 5*, acid hialuronic si elastina).

La inceput l-am aplicat numai o data pe zi, seara. Am ales asa pentru ca eu nu sunt prietena cu cremele de noapte ( imi lasa pelicula grasa pe ten ) si m-am gandit ca un ser, care patrunde in profunzime nu se va mai simti. Guess again. Serul lasa o senzatie usor lipicioasa dupa aceea, dar dispare dupa ceva timp, maxim 20 minute.


Acum il folosesc seara si dimineata, inainte de crema hidratanta din aceasi gama ( review curand ) si este perfect.
Textura serului este clasica, lichida si densa / gelatinoasa as spune. Mie imi ajunge o pipeta aproape plina pentru a acoperi zona fetei, a gatului si pentru decolteu. Masez bine ca sa se absoarba in piele, iar senzatia lipicioasa, despre care va povesteam mai sus, dispare imediat ce aplic si crema hidratanta sau dupa 10-20 minute daca aleg sa folosesc doar serul.


Serul este extraordinar, mi-am simtit pielea fina si luminoasa inca de la primele aplicari. Imi mai place foarte mult, recipientul din sticla dotat cu pipeta, ceea ce face utilizarea simpla si fara risipa de produs. Produsul are un usor miros placut si discret.
Produsul nu contine parabeni, este testat dermatologic, e hipoalergenic si noncomedogenic. Il puteti gasi in farmacii sau in magazinul online Ivatherm;

Voi folositi serumurile faciale?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro

Etichete: , , , , , , , ,