Workshop cu BeautyBarometer

Cand am inceput eu blogul, ca sa participi la concursurile fetelor cu bloguri trebuia sa faci o postare la tine pe blog, asa ca au aparut cu sutele. NU a fost si cazul meu, dar asa stateau lucrurile pe atunci!
Eu mi-am deschis blogul ca sa imi pun undeva toate gandurile si ideile de machiaj, iar acum dupa trei ani zic ca sunt pe drumul cel bun. Incet si sigur!
De prea multe ori m-am intrebat cum fac fetele sa aiba succes sau cum sa scriem un mail frumos catre sponsor. Ce este google analytics si cum il "traduc"




In fine, lucruri despre care nu credeam vreodata ca imi va pasa, dar iata ca lucrurile se schimba si chiar imi doresc ca acum blogul meu sa creasca mai mare si mai frumos.
Trebuie sa recunosc ca am mai intrebat una alta printre colegele mele mai de succes, dar nu intotdeauna am primit raspunsurile pe intelesul meu. De la Ani am primit sfaturi exact pe ce am intrebat punctual si ce mi se potriveste mie sau cum sa fac lucrurile in felul meu, dar sa imi ating scopurile. Ma bucur ca am ales sa merg la workshopul ei.
Am aflat multe informatii noi, am prins curaj si iata ca de atunci am scris ceva mai des si sper sa imi pastrez ritmul, caci am multe de povestit.

Daca esti si tu la inceput de drum sau ai nevoie de indrumare te sfatuiesc sa alegi workshopul urmator din 21 Iun! Nu ai nimic de pierdut.

Pana data viitoare,
Kisses from Dana


Etichete: , ,