Noi magazine interesante in MegaMall

Joi, 14 Mai s-a deschis cu mare fast cel mai nou mall din Bucuresti: MegaMall. Despre mall in sine nimic special, numai ca are si el ceva al lui: s-a deschis in dulcele stil romanesc ( adica neterminat ), multe magazine si primul magazin Pupa. Abia in asteptam.
Hai sa va relatez cate putin din fiecare.




Prima oprire a fost la magazinul Flormar, care mi s-a parut foarte misto. Este spatios, bine organizat si gasiti toate noutatile.


Ojele lor sunt tare interesante si au colori vibrante, cuminti, neon sau dual-chrome. Oricand iti gasesti acolo o nuanta pe placul tau. Apoi rujurile sunt foarte calitative: culori saturate, pigmentatie buna, rezistenta buna si totul la un pret bun.



Imi place si coltul cu propuneri de unde iti poti alege produsele Flormar in functie de stilul tau. De fapt imi plac propunerile pentru ca usureaza cu mult munca pasionatelor, dar si a celorlalte fete, care se machiaza "de nevoie"






Tot la Flormar veti gasi primul CC pentru unghii. Eu nu am mai auzit de altul la alt brand, asa ca primul este Flormar.

Abia astept sa testez produsele si revin cu impresii atunci cand va fi cazul.

Un alt magazin care mi-a starnit curiozitatea este MAC. Pentru orice iubitoare de frumos MAC este un etalon si cu siguranta nu putem vorbi de vre-un makeup artist din lumea asta care sa nu aiba macar un produs MAC preferat. Nu cred ca exista!

Aici atmosfera calda, am descoperit cateva produse noi si mi-am facut un nou wish-list pentru momentul mult visat in care imi va veni cardul PRO.


Mie mi-au atras atentia fondurile lor de ten. Am avut Face&Body, dar de mult timp vreau sa incerc Pro long wear.

Blushurile sunt un alt punct forte al brandului si trebuie sa am si eu cateva. Exista si cu finnish mat, perlat sau frosty.

Cea mai recenta lansare, in colectiile permanenete, corectoarele duo. Sunt indispensabile pentru kitul unui profesionist.

Am mers mai departe pe culoarele mall-ului si am dat de mult asteptatul magazin Pupa. Eu folosesc produse de la ei si imi plac la nebunie. Intr-o perioada erau in Kendra ( pe vremea cand de numeau B&B sau ceva de genul ), dar usor au disparut complet.
Folosesc de la ei asa:
- baza de machiaj careia i-am dedicat un review
- farduri pe care le-am mentionat de fiecare data cand le-am folosit in machiaje ( vezi eticheta Pupa )
- mascara
- khol negru, super cremos si rezistent. Este o excelenta baza pentru smokey eyes
- oja
- crema multifunctionala
- pana si ascutitoarea din kitul meu este de la ei

Veti gasi si un nou magazin Melkior. De la ei eu ador ojele, dar si creionul khol pe care il am cu mandrie in kitul Pro!


Mai departe am analizat putin Kendra, Sephora sau Douglas. Asa cum va asteptati, poate, in toate magazinele mentionate au fost promotii cu ocazia deschiderii. Eu doar am mers sa ma informez, dar asa ma mancau degetele sa cumpar cate ceva.


Acest mall nu imi este aproape de casa, asa ca cine stie cand mai ajung, dar este bine pentru cei care locuiesc in zona ca au acces mai usor la atat de multe magazine.

Voi ati fost in noul mall?

Pana data viitoare,
Kisses from Dana!

FB: https://www.facebook.com/DanaMakeupro
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/ 
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro




Etichete: , , , , , , , , ,